Har du fått mail
Har du fått et mail angående en polisanmälan mot Bromma Djurklinik angående en hundbehandling 1 april. Inget stämmer och det finns ingen polisanmälan mot kliniken. Däremot finns nu en polisanmälan mot mailskrivaren om ryktesspridning mm

Nej jag har då inte fått ett mail… men fy,, vad e det för människa som skickar sånna mail bara hur som,,,,, det är ju sånt som startar messa skit.. :-(
//L
Kan säga att i morse när personalen på kliniken kom till jobbet var tydligen hela huset nedklottrat

Det kan verkligen förstöra mycket sånna där mail, tycker verkligen synd om kliniken. Har inte fått mailet själv men sett det och var starkt skeptisk till det som tur var.
MEN vad sjukt, att folk orkar hålla på!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Jag tänker inte blanda mig i detta på något sätt,jag vill bara säga att veterinären i detta fallet har faktiskt slagit hunden med knytnävarna flera ggr i huvudet "bang-bang-bang-bang" och på nosen,jag känner ägaren till hunden(en rottis) mycket mycket väl. Hon råkade öppna dörren in till rummet,och blev fullständigt chockad av vad hon såg. Jag ska villigt erkänna att även jag tvivlade på denna historia och undrade vad det var för en konstig människa som hittade på något så illa om en veterinär.
Idag den 16/4 vet jag definitivt bättre.
/Anki, Mkt nära vän med tjejen med den slagna hunden.
Jag säger att det fortfarande är något som inte stämmer i mailet. Det är inget trångt väntrum där människor och djur trängs och blir stressade och värme. Redan där stämmer det inte. En stor överdrift redan där så hur är det med resten av mailet. Om något har hänt så gör man omg en polisanmälan och kontaktar veterinärenas ansvarsnämnd. Skicka massmail och klottra ned väggar….
Jag vet vem som har skrivet mailet.
Låt mig ta ett exempel. Om jag köper kattmat i en zoo-affär och min katt blir sjuk av maten inte skriver jag ett kedjebrev om det och inte klottrar jag ned affärens väggar. Jag tar kontakt med affären, går till allmänna reklamationsnämnden osv

#7 Det är väl lite skillnad,att bevittna hur ens veterinär med knytna nävar bankar ens stressade hund om och om igen i huvudet,som dessutom har munkorg på sig!!!!!
Det är just nu det enda jag bryr mig om.
Så! Jag har sagt mitt i den här frågan. Punkt Slut.
/Anki
Hur vet du att det är sant. Jag vet inte om det har skett eller ej, vet inte om det finns en antydan till det eller ej. Jag var inte där. Men jag vet hur väntrummet ser ut och hennes beskrivning var ren lögn Så varför ska man tro att resten är sant. Och var är polisanmälan hon skrev om. Och varför kedjebrev och nedklottrade väggar