Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 624 ggr
blondifire
0

Tänd ett ljus...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fick ett sms jag vill dela vidare…

"idag 14 april kl 21.00 tänder vi ett ljus i våra fönster för Engla,hennes familj och föra alla andra barn o dess föräldrar som drabbats av samma tragedier. tänd du ett med och skicka detta vidare så hela sverige lyser upp…"

S*Winsnes Wilda

Labolina_73
0

Absolut,,,,, såklart vi ska…

//Linda

Sissi
0

Självklart kommer jag att tända ett ljus för Engla ikväll!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

[michaelalundgren]
0

Jag kommer också tända ljus, vet dock inte om jag kan ha dom i fönstrena.. Katterna ni vet..

Runsviks
0

Jag  tänker tända ett ljus…. Vi har en så fin ljuslyckta i glas som hänger i fönstret. Jag har en stor stallyckta vid kakelugnen kanske ska sätta ut den på bron… huuu… nu gråter jag snart.

LillaMy
0

jag tänder också ett ljus

Mvh Lillamy

blondifire
0

tack alla… jag får vakta katterna men antar dina e lite fler än mina,#3 Glad

S*Winsnes Wilda

Sissi
0

Jag får nog också använda mig av en lykta annars vet man aldrig vad som kan hända, med tanke på att fönsterplatsen är den mest populära i hela huset!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

lynxeyes
0

Det gör ont i mitt mamma hjärta…. vi tänder oxå ett ljus ikväll, men det blir på soffbordet, fönstret är "livsfarligt" med katterna ;o)

/ Sophia

Juliette-
0

Tänder med ett ljus för Engla kl 21. Man tänker inte på något annat än denna hemska historia.

anakin
0

blondifire
0

tack alla ni underbara..bara mina kissar som håller sig från fönstret?Oskyldigfast dom sitter där när matte inte e hemma har jag sett…ja som mamma känns detta fruktansvärt…och att dom klarar sig undan så lätt! om inte ödet gripit in hade han fortfarande varit där ute på väg mot nästa tös…huh…

S*Winsnes Wilda

Afrodite
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Barnen är det dybaraste som finns.Varför?/ Mona

kerstin2181
0

Man blir bara så tårögd, och så otroligt schockad, att en människa kan göra detta, finns inga bra ord, bara så otroligt mycket tankarGråter

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Mylingens
0

Vi tände oxå ett ljus igårkväll för lilla Engla…Gråter //Kaisa

Vildfagre
0

Kändes så hemskt när jag kom hem kvart över nio i går kväll och såg tända ljus i många fönster. Tände själv ett då och mina tankar gick till alla som på detta grymma sätt blivit drabbade. Hoppas och önskar att våra ljus kan ge kraft till dom efterlevande att orka vidare. Kram till er alla. /Laila.