Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett00-bilder
Läst 150 ggr
Sissi
0

April bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag uppdaterat min hemsida med ett helt gäng nya "april bilder" som jag gärna delar med mig av. Det är vansinnigt kul med en ny kamera, men ibland undrar jag vad jag ska göra av alla bilder.

Länk till bilderna!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

ariel
0

Jättefina bilder,& vackra katter.Du* får gärna komma hit&fota min svarta hona om du villGlad

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Labolina_73
0

Jaaa verkligen fina bilder och vackra katter,,, håller med Marina (Ariel) ,, kom hit och fota min svarta mara oxå.. Maja,, :-)

//Linda

Sissi
0

Tips för att fota svarta katter är att fotografera utomhus i dagsljus, helst utan blixt…fast det gäller nog överlag.

Margona
0

Mycket fina bilder på dina snygga katter! Du kan väll följa med Yvonne nästa gång hon ska hälsa på lilla Skrållan=) Glöm inte kameran=)

skogisen
0

Jättefina bilder Sissi--har bara väntat på nya kort *skratt*

Fitnesscats
0

Säger som Yvonne och övriga talare  jätte fina bilder, helt naturliga och sååå vackra. Jag skulle gärna anlita dig Sissi å ta bild på min svårfotade Tutankhamun, kanske kunde få anlita dig någon gångFlört

Vi ses nog i helgen på Birka, må så gott!!!

Sissi
0

Tack allesammans!

#6 Ja vi ses på Birka!

Christina-S
0

Instämmer med övriga: Jättefina bilder, du får gärna komma hit och ta kameran med dig.

Jag måste också få säga att Adidas är sååååå vacker.

/Christina

Margona
0

Fel

Sissi
0

#8 Jag kan bara hålla med, hon är otroligt vacker och hon vet om det också!

Vi ses väl imorgon?

Christina-S
0

#10 Det blir nog en sväng förbi och tittar på alla fina katter så då ses vi.

ChopSueys
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 0 Åhh jag är så avundsjuk…har ni grönt gräs och inge snö kvar ??

Kolla in hur det ser ut hos oss på våran "vår" promenad igår. Man kan inte tro man bor i samma land ;)

kram från den som längtar efter grönt grääääääs…

Froydis
0

Mitt tips er å kjøpe en ekstern hardisk å lagre bilder på..  man slipper å fylle opp PC og så er man sikker i tilfeller den blir ødelagt :)

Sissi
0

#12 Ja här är gräset grönt och jag hoppas att jag slipper se någon mer snö i år, idag regnar det.

#13 Jag har redan en extern hårddisk, funderar på att köpa en till som jag kan gör a backuper på.