Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 721 ggr
WesthKiowas
0

Här ska fotas :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste bara berätta vilken tur jag har haft!

Jag blev kontaktad för några veckor sedan av ordförande i fotoklubben på orten. Han hade tydligen sett några av mina bilder på nätet och tyckte att jag skulle bli medlem. Jag svarade att jag var inte så himla intresserad att angagera mig i ännu en klubb, men han var ihärdig och berättade vidare att de skulle köpa in nya studioblixtar och annat kul material. Nu började mitt intresse växaSkrattande

Jag slängde då helt fräckt ur mig att jag blir gärna medlem när alla inköp har gjorts och om jag får låna studion när jag vill. Det visade sig dessutom att studion ligger ca 200 meter från mitt hus.

Trodde aldrig att han skulle gå med på det men igår kontaktade han mig igen och talade om att jag kunde få en egen nyckel!

Jösses, vad roligt! Här ska fotas! Jag kan inte fatta vilken tur jag haft! Ibland lönar det sig att vara lite fräck.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Bengan-A
0

Kul, tillgång till studio och studioblixtar är aldrig fel. Ska bli kul att se resultaten här sedan.

Mvh Bengan

kerstin2181
0

Får man dyka upp, med katt i handbagaget?Skrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Kattilaforsens
0

Fick precis samma tanke som Kerstin. Är det tidsbokning som gäller, eller? Flört

Vargtass
0

Oj, vad roligt! Hoppas du visar lite resultat här!

Almies
0

När kan vi komma?

Mini är lite uttråkad, de andra sover just nu. Han kan tänka sig en fotosession med en gång. Hans gage är mycket lågt - bara en vippa eller två. Cool

Sissi
0

Oj vad skoj…kommer…!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

WesthKiowas
0

Jag har inte fått nyckeln än så det blir svårt att ta emot erFlört Hi hi, men sen kan vi nog bunta ihop er i en hög och tokfota!

#5 är inte säker på att jag kan fota Mini för han hoppar nog ur bild hela tiden, dampkatt som han ärFlört

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

EddaM
0

Hmmm….nya fina bilder på Feztiz är aldrig fel…*leeeeer*

Kanon ju=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

[michaelalundgren]
0

Låter ju helt underbart :) Jag är inte det minst avundsjuk, eller hur mycket som helst :P

Lycka till med fotandet ;)

UncutDiamond
0

Vad kul! Då väntar vi ivrigt med att få se resultatet. Kan det bli bättre än vad du har gjort tidigare.

/Theresa

kerstin2181
0

Jag törs erkänna, jag är skiiiitavisFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Kattilaforsens
0

Har du kommit igång med proffsfotandet än? Skrattande

WesthKiowas
0

Nä, inte än. Men nu har tydligen de nya studioblixtarna kommit så det dröjer inte. Fast först måste man ju lära sig att behärska dom SkrattandeNu har jag dessutom beställt en ny kamera så jag är extra ivrig! Räcka ut tungan Vi får se när den kommer… Valet av kamera blev Nikon D300. Ska tydligen vara överlägsen vad gällande brus.

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

Vildfagre
0

Jag ställer mej på tur. Vad katterna säger vet jag inte men att du nu får roligt är jag övertygad om. Det är bara att gratta till ny kamera och allt.

Mvh Laila.

Arabella
0

Grattis med flott nytt kamera! Har ikke sett annet enn strålende kritikker av D300.

Prøv hovedlyset ca 30 grader og sidelyset 45 grader (på andre siden), ca en halv til en blender forskjell.

Juliette-
0

Vad spännande ser fram emot att se dina verk sen :)

[Pimme]
0

å lyllo dej en sån kamera vill ja oxå ha……..åså vill ja ha en studio oxå. Vicken tur du haft me de