Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 1475 ggr
EddaM
0

Resultat Dackekatten 29/3-30/3=)

Jag hade ju med mig SW´07 Feztiz och jag var där på lördagen. Och det gick toppen bra. I sidoklassen jubileums katten blev hon 3:a. Och sedan blev hon 1:a, NOM och sedan BIS. =)) Hur kul som helst. En domare tog micken och gav mig eloge för hennes preparering. =) Då blidde jag ännu gladare=)

Nu hoppas jag att alla andra har fått fina resultat med=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

kerstin2181
0

Toppendag idagSkrattande Dogge CAC kanonbedömmning, Satin Ex1 BIVFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

[michaelalundgren]
0

Åå.. Mera resultat.. Kom igen nu ;) Grattis till era fina resultat!

kerstin2181
0

Det kommer mera resultat, jag lovar, men jag skvallrar inteFlört

[michaelalundgren]
0

#3 Ååå, jag som är så nyfiken och vill veta!

lynxeyes
0

#1 Grattis till en toppenpinglas kanonresultat!!!! O tack för en underbar dag :)

Stor kram från en mäkta stolt gammelmatte :o))))))

Grattis till alla andra fantastiska resultat… kan rabbla mååånga, men överlåter det åt de som är berörda istället ;o)))

/ Sophia

Signe-Jonna
0

Jonna är uppenbarligen ful i sommarpäls. Ha ha! Blev Ex 4. Men med vår brittjej Signe blev det CAC, NOM och en röst i panelen på lördagen. Glad

SussieBuzzie
0

#1 Grattis Kerstin till Dogges CAC idag, det var framför allt längden på kroppen som avgjorde. Vår Dennis är en värdig tvåa, fast utan cert Glad

//Sussie

kerstin2181
0

#7 att du inte sa att det var duFlört jag hade inte en aning, sorryGenerad

Mulan
0

Grattis till fina resultat alla som var där, och tack för trevligt sällskap.

Jag är nöjd, spanjoren blev Ex 2 av 3 och skötte sig ypperligt på sin första stora utställning, och S*Vildhjärtas Demonius Drakblomma blev Ex 1 av 3 och skötte sig också utmärkt på även sin första stora utställning! Så jag är glad o nöjd och vill också passa på att gratulera de fina BIS-skogisarna!! Glad

mvh Malin

Zios
0

# 7 Grattis till S*Zios Heart of Princess CACIBKyss

S*Cederskogens Alwe Almandin blev BIS ungdjur 3-6 mån, vår framtidshoppGlad 

Grattulerar alla fina skogkatter idag, som på ett eller annat sätt var med och medverkade idag!

Monica S*Zios

MissMikkus
0

Grattis till er alla som varit på utställning. Både för fina resultat och att ni kom med på utställningen. (får man väl säga nu för tiden)

Vildfagre
0

Jag gratulerar er alla och era fina katter. Vet ju att hur det nu går så tycker man bäst om sin egen katt. Att glädjas över andras framgångar är att ha satt saker i sitt rätta perspektiv och då blir en utställning till glädje för alla. Vi ses framöver./Laila.

lynxeyes
0

#10 Grattis Monica till vackra Alwe :o)) Jätteroligt att träffas med…

/ Sophia

LittleL
0

Grattis till alla vackra katter i Jönköping. Någon BIS blev det inte idag heller men jag kan inte klaga på dagens resultat:)))))

Urza - CAC, BIV-V, NOM
Vouzan - Ex 1, BIV-U/J, NOM
Manta - Ex 1, BIV-U/J

Vill passa på att Tacka alla trevliga människor för att Ni finns. Ni gjorde denna dag om möjligt ännu bättre=) /Sylvia

Labolina_73
0

Ååååååååå Grattis ALLA för super resultat

Supermega GRASTTIS Kestin på Dogge och Satin,,,

Kram

rockringen
0

Jättegrattis till alla fina resultat, men ett extra litet grattis till dig Kerstin och till dina missar förstås Dogge och Satin Kyss

SpinEngine
0

#3 Jo då, jag hade förmånen att få åka bil med Dogge, Satin och Kerstin. Alla skötte sig väl - inte minst Kerstin som tog över körandet då jag höll på att somnaGenerad annar hade vi väl aldrig kommit till Jknpg.

Min egen lilla Harmony Hope fick sitt CAC och blev champion. Domaren sa att hon hade en sådan päls "old fine quality" som man sällan ser numera. Så glad jag blev.Hon kom inte med till Nominering då hon slogs ut av en rag och klarade en annan rag. Men vad gör väl det!
Éa blev Ex 2 vilket var en korrekt placering.

Tack för sällskapet Kerstin!

Zios
0

# 13 Tack, Alwe bugar och tackar Glad Du hade en mycket vacker avkomma, fröken Satin Kyss

knoxvilles
0

Grattis till er alla / Alice Cooper blev Ex 3 men fick en bra bedöming så jag är nöjd :) //Eva

Zios
0

# 19 Grattis, jag var och kikade på Alice Cooper i buren, men såg inte dig, hade varit kul att få ett ansikte på dig, kanske nästa gång? Monica S*Zios

knoxvilles
0

#20 det lär bli mer utställingar så nån gång hoppas jag att vi träffas det våre jätte kul /Eva

iotdis
0

Är nöjd med S*Myselisia´s Xangrias bedömning EX1 blev slagen av sin mycket vackra bror Xavier som blev NOM och han har en mycket trevlig matte tack Birgitta för en härlig dag./Gunilla

SussieBuzzie
0

#8 Nä jag vet att jag inte sa vem jag var. Men kände igen dig iaf. Vi kommer säkert mötas fler gånger, och då får jag hälsa Flört

#10 Tack för grattiset, kul att det går så bra för en av dina avkommor. Grattis till Alwes BIS, han är verkligen en läckerbit Glad Ni kanske får göra om bravaden i Malmö?

Grattis alla skogisar till fina resultat

//Sussie

Miraklis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var en spännade och trevlig dag!
En av mina avkommor, den första som ställs ut, fick en fin fin bedömning av Minna Krogh och tog sitt första cert. Gammelmatte sprack av stolthet när Minna sa att han var fantastisk!
Det var tillfredställande att få så fin feedback på sin första kull. :-) Han slogs senare ut av en mycket vacker hona..

ingela-anthon
0

Det var en mycket spännande och trevlig dag för mig också. Två av mina avkommor bl a och min avelshane ställdes ut. Skrattande

Fazer Blue Ex 1, NOM
Geisha Ex 3
Albin Ex 2
Anthon HP, BIV, NOM

Och när min lille svartsmoke blev NOM höll matte höll nästan på att spricka av både förvåning och stolthet… Alla katterna fick kanonbedömningar. Och att få med två katter i panel det är stort det.
Så Tack Malin för att du visade upp dom så fint!!  Glad

Vill också rikta ett stort tack till alla duktiga assistenter och Dackekatten för en som alltid välorganiserad och mycket trevlig utställning!!

Säger som #14
Tack till alla trevliga människor att ni finns. Ni gjorde dagen om möjligt ännu bättre!

Kan inte låta bli utan bifogar en bild på Fazer Blue med det han för dagen gillar allra bäst - en vippa Cool

Mulan
0

#25 Tack själv, det är en ära att bära vackra, trevliga och välpreparerade katter som dina! Kyss

mvh Malin

kerstin2181
0

Satin hälsar till alla goa människorSkrattande

och alltid lika trevligt att träffa dig MalinFlört

ingela-anthon
0

#26 Tack så mycket Malin för de vänliga orden!! Generad

#27 Och Faze-man skickar en extra  Kyss  till Satin. Hon är jättevacker. Har allt kikat på bilderna.

Mvh, Ingela Glad

Sagolika
0

Grattis allesammans! :)

kerstin2181
0

#28 tack, dina ord värmer gottSkrattande

ingela-anthon
0

#29 Tack Nina!

När får vi se din söta Bijou?

maximus
0

Grattis Ingela till dina katter fina resultat och ett extra stort Grattis till Fazer Blue Kisses kramar från Annette och morfar ECS*Drakborgens Qvintus Maximus och mormor ECS*Laterna Magica's Blue Breezer

ingela-anthon
0

#32 Tack Annette för gratulationen! Glad

Stolt liten Faze tackar, bugar och bockar och sänder Kyss till er alla!! Mamma Carmencita hälsar att hon är så nöjd med att få vara hemma och passa bebisar. Men matte hoppas fortfarande att hon skall få komma på utställning och visa upp sig igen…

Kram, Ingela

ingela-anthon
0

# 30 vassegoGlad

kerstin2181
0

Flört

SillyZones
0

Roligt, roligt! Grattis!!!

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

timedas
0

S*Asphagens Laguna fick sitt första CAC dessutom BIV & NOM Skrattande

GIC S*Aristo Limaz Emelita Keane CACE nr 9 BIV & Domarens favorit Skrattande

[diana]
0

#37 Grattis Jannice till dina fina tjejers resultat. Cedrica hälsar till mamma Emelita med en stor grattiskram //Ingrid

ariel
0

Grattis alla till fina resultat!

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Pernilla75
0

Grattis till alla fina resultat!

#37 Din vackra vippdödare är så himla fin. Glad

Atlas (GIP S*Supernatural's Attitide Problem) fick sitt 10:e CAPE så nästa gång (förhoppningsvis på SPINs utställning) kan han bli EP. *håller tummarna*

Dessutom gick han och blev utsedd till DK's jubileumskatt på söndagen så vi fick massa fina priser i en presentpåse och en supersnygg klätterställning. Matte var såååå stolt över sin stilige misseman…

timedas
0

Tack Ingrid & Pernilla Skrattande

Ja denna Damen gör allt för att "döda" en vippa hehehe

ingela-anthon
0

#40 Hej Pernilla!!

Med risk för att bli tjatig - men det tål att sägas igen Grattis!

Det är en näpen liten pjäs du har i Atlas Flört och en värdig vinnare av DK:s Jubileumskatt Kyss

Kram, Ingela

kerstin2181
0

#42 liten? den jag såg vinna, vad då inte liten, men väldigt vacker, och storSkrattande

ingela-anthon
0

# 43 "fniss" Såg du inte "blinken" och ironin Skrattande i påståendet?

Jag inte bara såg honom vinna jag fotograferade också. När jag såg att det var Pernilla & Atlas var jag bara tvungen! Hemlis

Vad jag menar i klartext är att han är

GIGANTISK och VACKER!! Skrattande

kerstin2181
0

Helt solklart, både ochFlört

Sagolika
0

#31 Menar du när ni får se Bijou på utställning? :)

Tja, vi har i alla fall kommit med på Hässleholmsutställningen i slutet av maj tydligen, så det blir den första utställningen hon ska med till. Sen tänkte jag anmäla henne till några i Skåne åtminstone. Kanske längre bort med. Ev. även Danmark längre fram. Vi får väl se hur hon trivs och hur det går ;)

kerstin2181
0

BijouKyss

Sagolika
0

#47 Skrattande Men inatt var hon billig! Hon har en liten, vit pälsklädd leksaksmus som rasslar. Den apporterar hon och så ska jag kasta den om och om igen. Varje gång jag nästan somnat, kom hon och släppte den rasslande musen bredvid mitt ansikte eller öra. Då jag till sist vägrade kasta musskrället mer, så bytte hon taktik. Sikta, sikta ännu mera och så attackerar Bijou musen med alla klorna ute. Stön och aj från matte, som också blev klöst av misstag. Så rullade jag in mig i täcket  som en vårrulle, så att hon inte kom åt mig längre. Då jamar hon istället Skrikandes och jag ångrar lite att jag lärt henne att tigga/prata för att få leksaken.

LittleL
0

Någon som vet när Dackekattens hemsida uppdateras med resultaten ifrån utställningen?? Lördagens resultat kom med en gång men söndagens kommer inte…. /Sylvia