stor klätterställning
FUNDERAR på att sälja min stora klätterStällning som har höjd 240cm / ca bredd 125cm på bilden.. men det går att göra högre och lägre köpte den för 3-4 månader sen. den kostade 2 000:- men säljer den för 1500:- helt ny skick använd som sov plast högst upp knappt använd, illrarna har tappat intresse och dom sover i den 2-3 gånger veckan om ens det.. den står bara där.

som sagt FUNDERAR på att sälja den men är inte säker ska bara kolla intresset.
hör av er om ni skulle vara intresserade genom ett pm, ni får givetvis skriva här om ni är intresserade
O.B.S inget gorm på denna tråd och dom som inte är intresserade eller med negativa kommentarer behöver inte skriva nå
TACK
Inte för att jag vill gorma(?) men jag undrar rent allmänt hur katter reagerar på illerlukt? Det är ju trots allt en konkurrerande rovdjursart?
Någon som har några erfarenheter att dela med sig?

putt

jag bor i norrbotten . vid intresse kan bilder mailas om så vill,, bra i de.. det lägsta den kan bli är 230cm och det högsta är ca 275cm

det klösträdet har jag och den är VÄLDIGT poppis kan jag säga
haha

synd att man e allergisk mot smådjur bara (som illrar,marsvin,kaniner osv).. :(
riktigt fint klösträd jU!

Har ett likadant, dom gillar de mycket tyvärr har en av pinnarna släppt från bottenplattan och så länge har jag inte haft de men kanske är mina extra vilda

#5 illerlukten finns inte kvar på klätterställningen.. den är ju av dammat och damsugen vädrade och rengjord..

Jag tycker att det är väldigt konstig att du vill ha 1500kr för din klätterställning men du skänker bort katten. Sälj katten för 1500kr och skicka med klätterställningen på köpet istället. /Sylvia

Instämmer med # 8

men annonsen på klätterställningen har ju varit inne innan jag hjälpte min vän att ta hand om hennes katt för att hon fick assmaanfall av den..så tog jag den över natten och nu sitter jag har med en katt i lägenheten.. :)
ps kl'ätterställningen har varit till mina illrar

#10 ja men perfekt då har du ju både katt och klösställning klart han skafå bo kvar 

#11 jag har ju 5 illrar hur ska det gå? när dom inte kommer överräns.. men jag ska ha kvar han till s han kommer till ett bra hem.

#12 Har ingen aning, illrar och katter går nog okså att få till vänner men med 5st gaddar dom väl ihop sig.. Lyckat till