Väntande småttingar på S*Lapommis
Nu vågar jag vara mer säker, hallontuttarna syns och jag hoppas allt ska gå vägen och vi ska få smått i maj. Den stolta blivande mamman för första gången är S*Sillyzone's Cornelia Cacao NFO n min älskade norrlänska ska äntligen få smått. Den blivande papan är IC S*Grianan's Delling NFO e.
Vi väntar oss härliga paddor i förhoppningsvis båda svart och blått och hanar i svart och blått. Ska bli så roligt helt annat mot kullen jag har här hemma nu där alla är mönstade och har mycket vitt..
Bilder på dom blivande föräldarna
Mamma
Pappa

Hehe grattis vad roligt.. :-)
//L

Bild på mamma och pappa som små

mmmm usch vilka äckliga… *asg* 

Vad kul, Grattis grattis. Här får jag vänta lite till innan jag vet..=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#3 haha tack du eller nått hehe.. nej jag ser mycket fram emot detta massa små paddor och mörka bebisar utan mönskar och vitt ska bli roligt som kontrast variation förnöjer och sen är det väl att behaga några kommande köpare som propsa på helsvart eller blå hanar.. jaja bara att para till det då *fniss* hoppas dom blir nöjda sen bara

#4 men du para väl några dagar innan mig.. för cornelia är det 3veckor imorgon..
Spännande. Alltid roligt att se vad som döljer sig i magen.
Susanna
Mmmm vilka sötnosar! Pussa på dom också!

Willow löpte om några dagar senare och då blev det flera parningar. Hon har redan ett annat beetende så hon e nog dräktig=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Grattis till väntad kull
Grattis, vad spännande!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***