Ergo Rapido
Hej alla med pälmonster där hemma!! Jag har just haft världens BÄSTA städ upplevelse, om det nu finns sådana, hihi!!
Jag rekomenderar Elektrolux Ergo Rapido till alla!! Den är fantastiskt! Jättelätt att manövrera, enkel att bara plocka upp och ta tussar som flyger och den lilla handhållna delen tillsammans med borsten som hör till är jätte bra att ta hår från möbler!!
I Love it!!
Min mamma är BÄST för att hon gav mig denna fantastiska damsugare!!
Att man kan bli så glad över en damsugare?!! Det kunde man inte tro!!
//Anneli

Jag förstår din glädje - jag har en likadan :)

Har ni någon bild på hur den ser ut ?? och gärna priset

Jag har också en ny dammsugare och känner mej så lycklig över den. Dom är ju så himla bra när dom är nya och så har man ju lärt sig vid det här laget vad dom måste kunna göra. Min är en snygg rödmetallic Elektrolux, fast av en mer traditionell typ. Med allergifilter och superkraft i suget!! Sen har jag två stycken Swivel Swiper som snabbt tar upp sand som kommit utanför kattlådan. En på varje våning i huset. Köpte förut också en sån där självgående robomob som samlar damm. Den är skitkul tycker katterna!!!! Så nog är städning en stor post i en kattägares liv allt!!

åhh har dregglat över den där länge!! den är bara sååå Snygg!!!

Den har stått på önskelistan ett tag, kul att höra att den är bra och inte bara snygg