CH S*Monastery Bay's Night Train

Jättesnygg kille!

Han har verkligen växt till sej din kille, snygg är han! //Kaisa

Tack Kaisa och Margona! Ja, han är en riktig snygging! Men han vill aldrig visa upp sig på utställningarna utan kniper med ögonen och ser sur ut. /Sylvia

Han är mycket fin killen din

#5 Min vita hane, har heller aldrig visat upp sina ögon, men jag tror det beror på att han är lite ljuskänslig, eller rädd.
Din pojk var mycket vacker, men vrålar hanarna efter tjejer? herregud, vad har jag gett mig in på
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#9 Min hane vrålar nästan aldrig efter tjejer utan är nöjd bara han får massor med mat och sova.

#10 skönt att höra, började bli lite orolig, ha ha.
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Men jag har en kastrat kille som sitter vid dörren och vrålar varenda kväll för att han vill gå ut vilket han inte får. Inte så roligt, jag kan ibland tro att jag kastrerat fel katt:) Amadeus som är fertil är mycket lugnare i sitt sätt.

Det förstår jag att han vrålar.
Han är URLÄCKER och det VET han om !! 

#14 Vad vacker han är…..
Det gör inget att han går i badbrallor.

#14. Han ser stor och fin ut:) pälsen är ju inget det är värre när dom tappar i vikt. Med denna vinten så har ju vi inte några dunjackor på oss precis

Den 2 januari var jag i Göteborg hos Björn Åblad och HCM-testade Nitte. Hans hjärta var felfritt vilket var en stor lättnad. Men sen dess har jag väntat på att resultaten skulle komma ut på PawPeds. Dom säger att det tar minst 2 månader. För Nitte tog det 3 månader precis, och det var långa månader i väntan. Tänk om resultaten inte skulle komma? Tänk om dom kommit bort? Men nu finns dom där iaf. /Sylvia

Han är fin, liknar min första skogis
Malin
Hälsa med nospussar från mig och hans bror