Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 732 ggr
LittleL
0

CH S*Monastery Bay's Night Train

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara få visa upp min snygging. Han är 13 månader och väger 6,5 kg. Kraftig benstomme och bra muskelmassa. Men det bästa är hans ljuvliga temperament, helt underbar och såå gosig. Men han är ändå inte så kul att leva med alla gånger nu längre, hehe, han VRÅLAR efter tjejer. /Sylvia

LittleL
0

En till….

LittleL
0

Och en sista…

Margona
0

Jättesnygg kille!

Mylingens
0

Han har verkligen växt till sej din kille, snygg är han! //Kaisa

LittleL
0

Tack Kaisa och Margona! Ja, han är en riktig snygging! Men han vill aldrig visa upp sig på utställningarna utan kniper med ögonen och ser sur ut. /Sylvia

UncutDiamond
0

Han är mycket fin killen dinKyss

Snusan
0

Snygg gosse , han börjar bli man Skrattande Hälsa med nospussar från mig och hans bror Kyss

Kram Suzan och Wille

technobooy
0

det är plutten

kerstin2181
0

#5 Min vita hane, har heller aldrig visat upp sina ögon, men jag tror det beror på att han är lite ljuskänslig, eller rädd.

Din pojk var mycket vacker, men vrålar hanarna efter tjejer? herregud, vad har jag gett mig in påFörvånad

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Margona
0

#9 Min hane vrålar nästan aldrig efter tjejer utan är nöjd bara han får massor med mat och sova.

kerstin2181
0

#10 skönt att höra, började bli lite orolig, ha ha.

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Margona
0

Men jag har en kastrat kille som sitter vid dörren och vrålar varenda kväll för att han vill gå ut vilket han inte får. Inte så roligt, jag kan ibland tro att jag kastrerat fel katt:) Amadeus som är fertil är mycket lugnare i sitt sätt.

ingela-anthon
0

Det förstår jag att han vrålar.

Han är URLÄCKER och det VET han om !!  Flört

LittleL
0

Ny bild på min vackra pojk:)) Tyvärr har han ingen päls utan går i badbrallor mitt i vintern, men jag fick iaf några bilder på hans vackra ögon idag. /Sylvia

ingela-anthon
0

#14 Vad vacker han är…..
Det gör inget att han går i badbrallor.Flört

UncutDiamond
0

#14. Han ser stor och fin ut:) pälsen är ju inget det är värre när dom tappar i vikt. Med denna vinten så har ju vi inte några dunjackor på oss precisFlört

LittleL
0

Den 2 januari var jag i Göteborg hos Björn Åblad och HCM-testade Nitte. Hans hjärta var felfritt vilket var en stor lättnad. Men sen dess har jag väntat på att resultaten skulle komma ut på PawPeds. Dom säger att det tar minst 2 månader. För Nitte tog det 3 månader precis, och det var långa månader i väntan. Tänk om resultaten inte skulle komma? Tänk om dom kommit bort? Men nu finns dom där iaf. /Sylvia

maaro
0

Han är fin, liknar min första skogisKyss

Malin