Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 1347 ggr
MissMikkus
0

Umeå! Hallå, hallå!!

Var är ni?? Är det ingen som varit på utställning i Umeå, så man kan få lite rapporter därifrån

kerstin2181
0

Håller medFlört vill ha resultat

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

ChopSueys
0

Ja vi lever….men är fruktansvärt trötta…lite om våra egna katter :

(N) Ravnklo´s Shanga, Lörd: cace, nom sön: cace, biv, nom samt två röster i panelen. Vinnaren fick 3 röster och det blev en katt som heter Adonis, Rödsilverspottad/vit. Grattis till honom!

Shanga vann också på lördagen i skogisspecilalen, Bästa Looken. Blev 3 o 4 i bästa öron o bästa huvud. GUD VILKA MÄNGDER av priser han fick och alla vinnare men även de som inte vann. Flera stora papperspåsar…SHIT så kul det är med priser ;)

Zotoh Zhaan fick lörd: ex 1, nom sönd: ex 1, BIV U-J, NOM. Båda dagarna vann en supervacker sibirisk katt som på söndagen blev Junior Winner!

Kayra: lörd. ex 2 (slagen av syrran kelly) sönd: ex 1, biv, nom

King Kobra blev ex 1, biv, nom båda dagarna, 1 röst på lördagen och  2 röster på söndagen.

Vi blev även bästa uppfödare på söndagen! Skrattande

Det är de bästa resultaten för oss o våra avkommor. Mer kommer på hemsidan. :)

Fler skogisar jag vet blev BIS är…(fyll gärna på för super koll hade jag inte för jag hade hand om prisrummet o delade ut priser. Var mest fokuserad på att hitta påsar o dela ut ;)

lörd: S*Just Catnaps Big Boy  BIS ungdjur

Sön: Adonis, vuxen hane

S*Millda Ma Tildes Coole Porter, Kastrathane

Bästa Skogis Totalt blev S*Fridalas Humle i specialen. Grattis till honom!

Mulan
0

#2 Grattis till finfina resultat!! Roligt att höra nåt uppifrån!

mvh Malin

[michaelalundgren]
0

#3 Grattis till alla fina skogisar och braiga resultat!

MissMikkus
0

#2 Grattis till era superfina resultat och även stort grattis till er andra som blev BIS mm.

Förstår att ni är super-supertrötta nu, men lyckliga ändå förstår jag Kyss

GoldenOracles
0

Här kommer ett tillägg för våran snygga kille (N) Ravnklo´s Shanga han blev också BIS avelshane bägge dagarnaSkrattandeÄr så stolt över min bästa snällaste gosigaste Shanga.

Han har verkligen sååå fina barn att vara stolt över.

Puss på dem alla!!!!

Jag är också helt slut efter 2 dagars utställning med mycket att stå i.Shangisen också han sover som en stock nu här bredvid mej på databordet.

lynxeyes
0

Grattis till alla kanonresultat i Umeå!!!

/ Sophia

Sissi
0

Grattis till alla fina resultat!
Måste säga att Shanga är bland det snyggaste jag sett på länge!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Runsviks
0

Här kommer resultat från trötta men åååå så nöjda "runsvikare". Tusen tack BJK för en helt otroligt trevlig, välskött och rolig utställning. Håller med Linda vad priser… vi fick knappt plats i bilen… Så vi har redan bokat in att vi kommer till er utställning igen nästa år SkrattandeGladKyss

Skogisspecial, där varje domare som dömt skogisar tog ut sin skogis och där sedan vinnaren blev vackra S*Fridalas Humle.
Vår S*Runsvik's Opal blev Geir Edvardssons bästa skogis. Opal blev även EX1, BIV-T och NOM-U lördag och EX 1 söndag.

Sidoklasserna tävlade från oss IP S*Runsvik's Jamie Lee som blev blev 1:a BÄSTA Päls och S*Runsvik's Molly blev 3:a Bästa Päls.

IP S*Runsvik's Jamie Lee Lördag CAGPIB och NOM och söndag CAGPIB, BIV-K och NOM.

S*Runsvik's Neil Young lördag EX1, BIV och NOM-J

Sedan blev vi BIS-uppfödare lördag

GRATTIS till alla andras otroligt fina resultat och vackra katter.
Det lär nog komma fler inlägg av nöjda utställare och dersas resultat.

God natt och sov gott….

SillyZones
0

Grattis alla vackra vinnare och OJ vad mycket vackra katter det var som inte vann också, vilka skogisar och vilken uppslutning! Kanon!

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

LittleL
0

Grattis till allas fina resultat!! Så roligt med Skogisspecial *avundsjuk*. /Sylvia

rockringen
0

Suuupergrattis till kanonresultat Skrattande

Själv sitter jag och sliter med semilånghårspresentationen i Våra Katter, när ni är ute och roar er Kyss

Barbro

justcatnaps
0

Lite trött är man efter helgen men roligt var det! Tack till alla som slitit med skogisspecial himmel vilka priser det var:-)

I går hade vi med oss våran kung Led Zeppelin och han blev BIS-senior och det var så när att han trots sin ålder kunde få allt men fick nöja sig med oavgjort i panelen. Men som både Maud och Jörgen sa helt otroligt den katten håller än fast att han snart är 9 år:-) Roligt för oss att hans barbarn Big Boy fick göra sån braksucce´att vi nästan inte kunde ta oss hem med alla priser på lördagen.

Kittekattus
0

Är sååå SUPER glad.. De var spännande i panelen i kastrat hane klassen, när domarna hade röstat såå stod lika mellan Coole Porter & Led Zeppelin då fick Raymond & Geir rösta om, och då gick deras röster på Våran underbara Porter , Vi är såå STOLTA och GLADA över våran speciella kille..

Annars såå hade vi en SUPER helg då vi hade med några av våra avkommor och Kiwi från S*Chop Suey´s.. Sååå vi är såå glada och stolt över dom småå..

LÖR

S*Milda ma Tildes Coole Porter CAPE
S*Kittekattus Esmeralda Eldnos EX1 ,NOM
S*Kittekattus Loke Lejonklo  EX1 , BIV-Tot Domarens bästa skogis.
S*Kittekattus Too-Ticki EX2
S*Chop Suey´s Kiwi Kindheart EX1

SÖN
S*Kittekattus Esmeralda Eldnos EX 1 , BIV , NOM
S*Kittekattus Loke Lejonklo EX1 , NOM
S*Kittekattus Too-Ticki CHAMPION, BIV NOM
S*Milda ma Tildes Coole Porter CAPE BIV NOM BIS-K

Kittekattus
0

Glömde juh skriva  Kiwi s Resultat på Söndagen!
Hon blev Ex1 Slagen i BIV:en av hennes snygga brorsa kobra!
Grattis till kobra och hans familj!

Draken_old
0

#9 Grattis alla "Runsvikare" till toppen resultat!
/Kattis

Runsviks
0

Tack Kattis, ja, det var en fantastiskt trevlig utställning och sedan att det gick så pass bra för våra katter och deras ägare är helt underbart. Finns väl inget härligare än nöjda kattungeköpare Glad

ChopSueys
0

Hihi nu är Shanga en lokal kändis  ;) Kolla in honom i tidningen här :

http://www.folkbladet.nu/2008/03/31/grymmaste-kissen-korades/

Wirre
0

Först och främst vill jag ge en eloge till Björkstakatten, vilken utställning!!! Helt suverän, det gjorde ni bra!

Sen vill jag även ge ett stort grattis till Adonis som blev bästa vuxna hane (endast 11 mån gammal).

Mina katter Alve och Amra (kullsyskon till Adonis som vann bästa vuxna hane) gick det oxå ganska bra för Amra tog cert bägge dagarna och skötte sig fint trots att det var hennes 1:a utst.

Alve blev det Ex 2 för (Adonis nöp såklart Certet) bägge dagarna.

Så vi är nöjda och glada!!!

Runsviks
0

Grattis Weronica #19 till två snygga katter och deras resultat… sedan att brosan Adonis är lite större och lite… men Alves tur kommer Glad Dina och Anettes glädjetårar kommer jag nog aldrig att glömma. Hälsa och Gratta Anette & Royne - S*Istindras till BIS-Hane.

Grattis Linda och Anna till Shangas "Grymma Look"Cool

Sagolika
0

Grattis allesammans!

Ett extra Grattis & en nospuss till vackra Shanga! Kyss

Wirre
0

#20 Tack gulliga du Kristin, du är en pärla!!! Jaa, nog tjöt vi alltid Anette och jag, vi blev såå glada.