Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 439 ggr
Zios
0

Prins, eller???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag när jag skulle ut och ta lite kort på katterna mötte jag denna lilla varelseFörvånad Ni som letar efter drömprinsen, ta chansen nu…

//Monica

SussieBuzzie
0

Ha ha, det är verkligen värt ett försök iaf Flört Men tror att pojkarna här hemma inte skulle gilla det så mycket Kyss

//Sussie

kerstin2181
0

He he, jag som just hittat minKyss kanske tur det, denna såg lite väl slibbig utSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

carina
0

jaså ni har har hittat era  drömprinsar  var finns dom  nån stans jag har inte hittat nån

Imasy
0

# 3

Du får kyssa grodan(paddan?) så får du se om du hittat din då ;)

LittleL
0

Hahaha, jag väntade mig att få se en bild på din vackra Alwe och inte en sådan här fuling Skrattande /Sylvia

[michaelalundgren]
0

Är det där han är? Förvånad
Som jag har letat.. Suck.. PRINSEN kom hem nu Kyss

Sissi
0

Hua, tycker grodor och paddor är såååå äckliga! Blir nog aldrig någon riktig prins för min del!!! Gråter

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Zios
0

#1 Ok, killarna i Växjö vill hålla hårt på sitt revir, det är väl acceptabeltSkrattande

# 2 Tur att du har hittat din, så slipper du kyssa denna Cool

# 5 Skrattande Vackra Alwe har varit modell idag, jag har tagit lite naturbilder på honom och dem finns på hemsidan om du vill se annat än små sliskiga varelser….

# 6 Drömprinsen försvann så jag antar att han är på geee till dig, lycka tillKyss

# 7 Jag gillar inte heller grodor och paddor, blev riktigt ordentligt skrämd HemlisHemlis