Ledsen men samtidigt glad...
I torsdagskväll föddes min G-kull och tyvärr var den första kattungen död men det blev tre små liv till. Min flicka födde snabbt mellan 18-21 och jag är så stolt över min lilla flicka som klämde ut dessa stora kattungar. Den största vägde 148 g …tror det är viktrekord hos hos men stackars hona som får krysta ut en sådan klump.
Jag har haft sådan tur vid födslarna tidigare och inte förlorat någon kattunge, därför känns det väl lite extra hårt.
Sov gott min lilla silverprins…han var en otroligt fin kopia av sin mamma.

Grattis till din nya kull med bebisar. Tråkigt när änglarna tar tillbaka dom men man får glädjas åt dom som stannar istället. Lycka till med dom små:) /Sylvia
Grattis till de tre överlevande kattungarna.
Susanna

Ixatrixa …
Jättegrattis till Esmeralda & Leo's "små" underverk

Nu väntar vi med spänning på härliga kort av trion …
Välkomna till världen & vi önskar er all lycka till …
Kramissar
Ylva & Tassemarksgänget
Tack så mycket
Vad härligt det ha smått i huset igen, förutom att nattsömnen blir lite störd när mamma råkar flytta på sig och hungriga bebisar vill ha mat*skratt*
Pappa Leo är väldigt nyfiken på de små och idag låg han bredvid mamma i bolådan och vilade och snuffade lite på en av dem, tänk om han visste att det var hans småkryp.
Tror jag har bestämt mig för namn o kön i alla fall;)
S*Ixa´s Grafit , hane, a(?)
S*Ixa´s Galax, hane, n
S*Ixa´s Galileja, hona, g (?)
Grattis till kattungarna

Jättegrattis till bebbarna…
Stort lycka till med dom..
//Marina
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Grattis så härligt med helfärgade kattungar!
Lycka till!

Varmt grattis och lycka till med kattungarna… tråkigt att en inte klarade sig. //Kristin
Hahhaaaha…det blev en Glimmer istället för en Galileja…det är en lite pöjk….så kan det gå:)

Grattis till bebbarna! Beklagar att du miste en av dem. Lycka till med de andra.