Charmiga småtroll!
Var hos Anna, S*Golden Oracle´s o fotade hennes små för någon vecka sedan. Oj så söta de hade blivit. Mitt hjärta bankar så för MUSTANG. En sån lejonkung han kommer bli som stor, tror jag :) Sen fanns det fler hjärtekrossare. Här kommer killarna som stulit mitt hjärta. Kika in på hennes sida för mer bilder.
/Linda

Grymt fina kattungar, paddorna är otroligt fina…nästan svårt att stå emot! 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#4 paddorna?
Aja dom är urfina iaf dessa på bilderna.. :-) och jaaa, Mustang mer med en mumsig krabat.. .-)
//Linda
Tillägg… :-) var in på hemsidan,, hehe ja men si där.. där fanns ju paddorna.. ;-)

Mustang har varit en stor förälskelse för mig sen han föddes oj han kommer bli så läcker och hade han inte varit så släkt med våra hanar vi har hade jag nog inte kunnat mostå honom 
*suckar drömmande* den där Mustangen kude gääärna fått flytta hit ;o)) Ääälskar röda katter…
/ Sophia

SÅ söta hela bunten…Mustang är verkligen helläcker!!Vi är SÅ stolta över våra barn barn….
Mustang och Lexus är mina favoriter i den kullen. De är jättefina! Fast det är förstås de andra också.
Susanna

Söta som socker,men jag säjer som några andra Mustang är gudomlig.
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Lexus! Mums!!!

Dom är gudomligt läckra. Och en sån skönhet det blivit av Mercedes nu. Skitsnygg!!!

WOW för Mercedes!! Man känner hur det bara kniper till i hela hjärtat!!!!
Ja, vad säger man.. Underbara!!!! Mustang, han är en riktig goding han!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Mercedes är underbar! 
#11 Mums filibabba, just my type of girl!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

De är ljuvliga! Tyckte också att Mustang & Mercedes sticker ut lite extra, även om de är fina allihop. 

Oh….vill ha en Mustang…har ALLTID önskat en Mustang…men jag har ju inget garage
//S*Black Levels'..Yvonne
*WOW* vilken snygging Lexus redan är och kommer att i framtiden att bli ännu snyggare, blev kanon kär i honom *
* all lycka till kommande ägaren, honom vill jag se mer av i framtiden…honom hade jag velat ha*hehe*
*Kram*
#19 *fniss*

Jag har både garage o en stooor loge, men vad hjälper det när maken säger nej??? 
/ Sophia