Let´s Dance
Kollar ni på Let´s Dance? Såg premiären förra veckan, måste säga att Linda Lampenius imponerade stort, trots att hon har haft en "rutten" fot…
Karl-Petter var ju söt oxå, ser fram emot en kväll i tv soffan efter en hård arbetsvecka!
Trevlig helg alla kattälskare!
Gisela

Jag har redan bänkat mig framför tv:n. Än så länge är det bara Bollibompa men man får tillgodose allas behov:))) Sen blir det helt klart Let's Dance! Allt man behöver, bra tv, bärbar dator och ett glas vin:))) /Sylvia
#1 Låter härligt. Här ska vi sätta upp nya hyllor i ena dotterns rum innan det börjar. Sedan får vi ta fram lite fredagsmys och koppla av. Vi sitter bänkade framför Let's Dance varje vecka!
Susanna

Här är det 15-års fest, så vi föräldrar är hänvisade till TV och Let's Dance…
Ha en trevlig fredagskväll

Själv sitter jag i personallägenheten på jobb och ska se Let´s Dance för här är det lugnt nu, här händer inte så mycket mer ikväll. Ha en fortsatt trevlig fredagkväll allihopa! //Kaisa

#0 Gisela, visst ehan söt Karl-Petter, men tror att han skulle ha större framgång på en grisfest

#5, Ja, haha, HEJA KARL PETTER!!

#6, Inte bra att vara för snabb,,Även om det var Quick Steep!!
bättre att ta det i Gisfart!!

En ny maträtt på ingång, Tina & Tobias, vad innehåller den,, någon som vet??

Heja Linda och Daniel!!

ja det är spännande jag har röstat på mi och jag håller tummarna för henne. jag har skickat ett smycke till henne från mej.,
annise

Men men men DANNY
om man var sisådär 10 - 20 - 30 osv år yngre …
Fast jag kollar ju bara åt min dotter självklart
….
Jag tycker att Tony Richardsson visade oanade talanger i kväll. Heja, Tony!
Så mycket vin/sprit/öl finns inte så jag skulle tycka detta elände vara bra. Tyvärr så tycker övriga familjen det är bra, och med bara en digitalbox så är det bara att lida
Mvh Bengan

Heja Tony Richardsson o Linda Lampernius
Jag missade ju vem som åkte ut! Någon som kan upplysa mig om detta?
Susanna

#15 Uffe Larsson åkte ut, minns inte vad danspartnern heter. /Sylvia
Tack för informationen. Det kändes lite "snullet" att missa resultatet. Jag hoppades att han skulle åka ut. Han höll inte riktigt samma klass som övriga.
Susanna

Ja det var ju tur att det inte blev en Kurtan till i år/Theresa

Men Bengan … nog finns det lite Tony Richardsson i dej
????
#19, Nja det ska väl vara motorintresset, där tar nog likheterna slut.
Mvh Bengan

#18 Jag tror att årets "Kurtan" blir han från Bonde söker fru. Han dansar som en gud jämnfört med Kurtan men jag tror att svenska folket röstar på honom bara för att han är just den han är. /Sylvia

Har man rötterna i Avesta och minns krutlukten från Speedwaytävlingarna man fick följa med på som liten kan man ju inte annat än hålla tummarna för Tony Rickardsson. Han har ju en hel del charm också …
Heja Tony och Annika!
de va bra att uffe Larsson åkte ut han va inte roli att se

Är det den här du letar efter Gisela.-)

ja men där var den ju, bättre att använda denna än en tråd som är 1 år gammal?
Tack Rita!
Så, återigen, är det någon som kollar eller finns det andra program som verkar mer intressanta?
Jag och yngsta dottern har tittat. Tror att My åker ut.
Susanna

Ja men Karl Petter är ju en GLAD VÄRMLÄNNING!!!!!
Nu har ju både Susanne och Dilba åkt ut. Helt rätt tycker jag. Den som imponerar allra mest på mig av alla deltagare är Daniel da Silva. Vilken energi han har och vilken tur Linda Lampenius har som fått honom till partner.

Som vanligt så somnade jag mitt i nyheterna.
Det är lögn att hålla sig vaken på fredagskvällarna så varje lördagmorgon får jag börja dagen med att fråga Janne vem som åkte..Vilken rolig fru man är då…
Den absolut mest charmiga är Karl-Petter… (bonden)
Sen den som ompar mest på mig är Tony Richardsson…
Sen tyckte jag att "snickar-Matte" gjorde en bra början med på nåt vis "sitter fast"…
Danny har jag ingen direkt tanke till med dottern avgudar honom (om det är för dansen eller som tonårsidol vette rackarn…)
Mat-Tinas samba var verkligen medryckande helt klart värt fullpoäng!!!

Får inte sett det programmet då vi inte har Viasat :-(((
Men var det så att Anna Book var med en gång?
Vilken plats kom hon på?
Vi är i familj men ser alldrig varandra 
Sist var då hon var ca 15 år 
Anna Book var med i första omgången och kom tvåa tror jag. Hon var jätteduktig.
Susanna

#33 hihi, vilken snygg frilla Pia, hur mycket hårspray var det där??
#31 Men Let's dance går ju på 4:an, iof krävs det ju digitalt nu, men det finns ju andra som har denna kanal…

hihi… en hel flaska… ha ha !!! 
Hon med ryggen till på bilden är Anna`s syster 

Ikväll är det final! Vem tror ni vinner? Jag tror att Tina kommer att ta hem segern men hoppas och håller alla tummar som finns för Tony Rickardsson. Man är ju patriotisk 
#37 Här håller vi tummarna på att Tina tar hem hela segern, gillar henne skarpt, vilken underbar personlighet
Ha en skön tvkväll med god mat hälsar vi er alla!
*Mvh Eva-Helen*
Jag hoppas att Tony Rickardsson vinner, han är så charmig!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Det här blir svårt, båda är duktiga och värdiga vinnare. Men om jag måste välja så tror jag att Tina vinner!

Hoppas på Tony Rickardsson också.

HEJA TINA!!! /Sylvia
Jag är velig och hejar på båda! /Susanna
Susanna
Jag håller på Tony. Han har ju både charm och oanade danstalanger.