Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 723 ggr
LittleL
0

Nu är han äntligen här!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har varit på semester i norrland över påsk. Och med oss hem hade vi vår efterlängtade lilla pojk, S*Krusmons Rockpile. En resa på drygt 80 mil som jag skulle gjort flera gånger om för denna ljuvliga lilla krabat. Han är en kille som tar livets prövningar med ro. Och han har redan charmat brallorna av min man, vilket INTE är lätt. Skrattande /Sylvia
![](../ShowFile.aspx?BinaryId=d5b1c0d6-9381-4b11-b916-1553dd07c461&Filename=132 Rocky 080324 web.jpg)

Sissi
0

MEGA GRATTIS till din vackre pöjk!

Han är mitt lilla favorit barnbarn, sötingen.

Lycka till med allt

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Rhapsody
0

Oj oj oj, har Vouzan fått konkurrens hos husse? Grattis till nytillskottet. Han ser "görgo" ut!

/Lena

Kattilaforsens
0

Grattis till lillkillen!

SillyZones
0

Så roligt grattis!

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

kerstin2181
0

Grattis till sötlökenFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

knoxvilles
0

Grattis till en super fin kille /Eva

Mylingens
0

Hihi!!! Fler än jag som inte kan hejda sej när de ser en snygg påg! Ett stort GRATTIS till en tjusig kille! Då har vi vars en nykomling båda två!
Han ser ljuvlig ut! Vi möts säkert på utställningarna här i vår så vi får klämma och känna på varandras pågar Flört //Kaisa

Krusmons
0

Vad roligt att allt har gått bra och att Rockpile och extra kul är det ju att han har gjort bra intryck på "gubben" din… Det var verkligen trevligt besök när Du var här och det kändes så rätt och jag tror att Rockpile kommer att få det väldigt bra hemma hos Er… Ge honom en bamsekram från oss alla och en riktigt go nospuss…
Lycka till med honom.

//Yvonne

EddaM
0

Grattis grattis till din nye lille kille som e sååå fin=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Bengan-A
0

Grattis.

Mvh Bengan

blondifire
0

stort grattis! han är jättefin.vet precis hur du känner,hämtade ju min lilla samma dag fast slapp åka så långt…

S*Winsnes Wilda

LittleL
0

TACK för alla era Gratulationer! Jag är såå stolt över att vara ägd av denna underbara varelse.

#8 Ja, det var verkligen trevligt att träffa erGlad Och "gubben" har som sagt fallit som en fura för honom. Innan Rocky kom så har det bara varit Vouzan för hela slanten. Den enda vackra katten vi har, enligt min man:) Men nu har hon fått konkurrans alltså. Ännu en myskatt som älskar att ligga på rygg i ditt knä i flera timmar:))

/Sylvia

SussieBuzzie
0

Grattis till en jättesöt och fin katt =)

//Sussie

marinis
0

Grattis, vilken söt liten gosse Glad

iotdis
0

Grattis till lillpöjken/Gunilla

ingela-anthon
0

Grattis till en ursöt gullgosse!!

mvh, Ingela

lynxeyes
0

Grattis till en läcker liten grabb :o))

Starfall
0

Gud så vacker han är! Skrattande

Grattis till underbaringen :)

Runsviks
0

Grattis och lycka till norrläningen, hoppas du och Rockpile kommer att trivas med varandra.

Kronängens
0

Grattis! Han är bara sååå söt!

Fitnesscats
0

Stort grattis, super fin gosse, all lycka med honom.

*Mvh Eva-Helen*