Lilla Desibel

:-) gosarna.. :-)
hihi, såå söööt. 
Ja, Desibel är en riktig charmig tjej. Ska bli såå kul få hem henne till oss till veckan, så hinner jag rå om henne innan mammsen åker hem med henne till Jämtland.
*Pussa Dessi från oss alla*
Hur ska "mamma" Amadeus klara sig utan sin lilla skyddsling, nu när hon ska åka?
Ja nu har hon lämnat "mamma" Amadeus och är hemma hos oss. Hon är en pigg & tuff liten krabat. Hon har idag hälsat på Amazon och Savannah, det gick riktigt bra, nu sover lilla Dessie, som min mor ska kalla henne i framtiden. Här kommer några färska dagsbilder från söta, charmiga Dessie, som nu är ca: 13 v.
*Mvh Eva-Helen*

Men vilket lyckligt slut det blev för denna underbara kisse
Stort Lycka Till Önskar jag din mamma
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Och en till…..
mamma är såå glad för att få bli matte till lilltjejen, som åker med henne hem till Östersund på Söndag, där kommer hon bo på landet och få en tjejkompis som heter Dilba, samt gammel Trisse, som också är hittekatt…..lyckligt slut för denna lilla kisse, som hittades i norge av Pias ( Edelmann) son, lämnad av sin kattmamma.

ååå så härlig. Ja då blev det ännu en lycklig slut för en tidigare hemlös katt. Jag gav också Dessie ett födelsedatum och det blev 17 des 2007. 
Min Cevita saknade hon här hemma också. Hon grät och letade i et par dagar. Men nu är hon lugnare 
#12 hihi, nu kommer jag överösa er med bilder, medan lilltjejen är hemma hos oss
, kolla in vilken sötnos
, men vilken liten tuffing hon är, morrar åt våra stora grabbar, så dom baxnar, hihi, Tuttan höll på falla baklänges
, vad kommer det bli av lilla dessie, så tuff som hon är och ändå så pass liten. Här kommer några fina bilder på henne, som jag tog idag.
*Kram*

Sötnos är hon tjejen!
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Vilken söt tjej! Bara inte Amadeus saknar henne alltför mycket nu då
Kramizzar Gisela

åååå vad härlig att läsa 
Saknar hon mycket. Hon gav så mycket liv i mina vuxna katter här hemma…ha ha.
Bild: #14 blev jättefin