Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 1082 ggr
Mylingens
0

Lång väntan...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu går jag bara och väntar på att vår lilla Bellis ska få sina bebisar. Väntan är verkligen låååååång…..Hon ser ut att ha svalt en fotboll så där gömmer sej säkert ett helt fotbollslag Fundersam. Jag vill så gärna att hon ska får sina bebisar idag för imorgon åker vi till Stockholm och då kommer jag att missa det i så fall. Så då blir det syrran och våra ungar som får nöjet istället. Bellis är tjejen som vi hämtade hos A-M på S*Silverbells nu när hon blev sjuk och då var redan vår Stockholmsresa inplanerad därför har det blivit så här. Bellis heter egentligen: S*Mylingens Rowena och pappa är S*HugMe´s Chilli. //Kaisa

Juliette-
0

Åh hoppas dom hinner komma innan du åker.. Vad ska ni göra i sthlm då tänkte om ni skulle på SK så syns vi Skrattande

Mylingens
0

Vi ska på SK båda dagarna, ska bli jättespännande då vi aldrig ställt i Stockholm tidigare! Dessutom ska vi hämta vår nya lilla pojke som oxå ska ställas på SK. Så vem vet, vi kanske syns! //Kaisa

Juliette-
0

#2 oj det har jag missat ny pojke *spännande* nu vart jag nyfiken

Mylingens
0

Jag har vid något tillfälle berättat om det här inne men det är nog länge sen. Det är S*Rotebräckans Giorgio Armani som ska flytta hem till oss och sin halvbror, Goldfinger (Nimbus). Har längtat och väntat jättelänge nu så det ska bli jätteroligt att det äntligen är dax! //Kaisa

Mylingens
0

…en liten bild till måste jag bara få visa. //Kaisa

Juliette-
0

Åh vilken kille svart/vitt är så snyggt ska bli kul han ska jag allt kolla in i helgen är ju där båda dagarna jag med Skrattande

Mylingens
0

#6 Tack! Han ska ställas på lördagen, både i kull och enskilt, på söndagen ska han få vila och på måndagen åker han med oss ner till Skåne. //Kaisa

ps…inga kattungar än, drygt…

Sissi
0

Spännande väntan!

Lilla Armani är super fin, men så har han väldigt fina föräldrar också.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Mylingens
0

Tyvärr så ser det ut som om jag missar förlossningen för om en timme ska jag iväg till jobb och kommer inte hem förrän imorgonbitti. Peter är hemma och har vi tur så tittar de fram inatt för sen åker vi imorgonförmiddag.

#8 Tack! Både jag och Peter har varit förälskade i denna lilla kille ända sen han föddes så det ska bli jätteroligt att äntligen få hem honom. //Kaisa

Mylingens
0

En uppdatering av läget! Enligt rapporter hemifrån (jag är på jobb) så har nu Bellis hittills fått 4 kattungar de senaste 2 timmarna! Än så länge har hon fått: 1 helvit, 1 rödtigré med lite vitt, en svartsköldpadda utan vitt och en helsvart eller möjligtvis helblå (Peter visste inte riktigt). Om 40 minuter slutar jag jobb och då ska jag hem och titta till de små och se om hon möjligtvis får fler….spännande! //Kaisa

blondifire
0

Grattis!! hoppas vi hinner få se lite bilder.en helvit…suck,nu blev jag bebissjuk igen..Cool

S*Winsnes Wilda

Kattilaforsens
0

Grattis till småmånsarna!Glad 

Det snöar rätt så rejält här just nu så ta det lugnt på vägarna. Vi ses i helgen.

kerstin2181
0

Oh, en viting, oj oj, farligt farligt, håller alla tummarna, för ett härligt gängFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Juliette-
0

Åh Grattis till härliga färgskalan

Mylingens
0

Tack allihopa!

Nu är jag hemma från jobb och kollat in småttingarna! Än så länge har där inte kommit fler men jag misstänker där är någon till där inne. Hon vill helst inte att vi rör dom små, så könen har jag inte kollat än men färgerna är lite annat än vad jag sa innan. Sköldpaddan är tigrémönstrad, den som var helsvart är solid blå utan vitt och den som är röd är antingen väldigt ljusröd eller creme, utan vitt.

Vi här på S*Mylingens har aldrig haft någon röd eller cremefärgad kattunge tidigare så därför har jag lite svårt för att veta om den är röd eller creme. Ska in och ta en gruppbild på de små och lägga ut. //Kaisa

Mylingens
0

Inte någon bra bild men den får duga, den vita tjejen gömmer sej vid mammas framben…//Kaisa

Mylingens
0

en till där man ser den röda fläcken mitt uppe på skallen på sköldpaddstjejen, den enda röda fläck jag kan se nu… (ser alltid värre ut när det är en vit hona som föder)

Sissi
0

Massor med Grattis, kul färgfördelning!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Snusan
0

Jättegrattis till de små Kyss Håller tummarna för att det går bra för er i helgen på utställningen Skrattande Kör försiktigt och det ska bli kul med lite bilder på den nya snyggingen Kyss

Kram från Peter Plys med familj Hemlis

Kronängens
0

Grattis till kattugnarna!

Rhapsody
0

Grattis till bebisarna!

/Lena

LittleL
0

GRATTIS till dom små trollen och jag väntar så klart ivigt på att se hur den lilla vita Dockan ser ut Skrattande /Sylvia

jaanuska
0

Vilken duktig mamma hon är:) Massor med gratulationer från oss i Storvik!

// Jaana & Anders

PS! Har det kommint fler? Mamma såg ut att vara jätteyjock innan förlossningen startade. DS.

Vargtass
0

Grattis till småttingarna!

Tur att mina honor är mörka! Hade jag sett hur mycket blod och slafs som kommer ut hade jag nog varit betydligt mer orolig för mina tjejer när de födde! ;-)

Tassemarkens
0

JätteGRATTIS Kaisa …till en underbar kull KyssKyssKyssKyss
Sååååååå härligt att de hann komma innan du åkte …
Ser fram emot massor av härliga kort på underverken.

Kramissar
Ylva

maaro
0

Grattis till de små!Kyss Många härliga färger.

Hoppas att det går bra för er på utställningen!

Malin

Shadows
0

Grattis till dem nya små liven! Glad

Kattilaforsens
0

Nu väntar vi med spänning på bilder på sexlingarna.Glad

Sagolika
0

Grattis till sexlingarna! :)

Mylingens
0

Tack allihopa! Det slutade inte med 4 kattungar, senare under eftermiddagen medan vi var på väg till Stockholm så ringde kattvakten och meddelade att det hade fötts ytterligare två småttingar! Det blev en röd hona och en vit liten hona till! Så sammanlagt blev är alltså 6 små bebisar!

Vi är nyss hemkomna efter en jobbig hemresa från Stockholm så det blir imorgon som jag får fotografera kattungar och lägga ut på hemsidan. //Kaisa