Kissebarn väntas hos S*Ixa´s
Storken beräknas landa omkring den 26 mars!
De lyckliga föräldrarna är:
S*Ixa´s Esmeralda NFO ns och S*Asphagen´s Leo NFO e(s)
Välkomna in att besöka vår hemsida för mera information!
Vad skoj! Många vackra smokepaddor hoppas jag att få se!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Det hoppas jag med….är så spänd o nyfiken här på vad det skall bli för något och hur de kommer att se ut.
Det kommer säkert bli kanonbra och mycket vackra barn. En av de kullar som jag med spänning ser fram emot i vår!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Har gjort en liten uppdatering:)
Kattungar http://www.ixas.nu/kattungar.htm

Grattis! Som Jessica skriver… den kullen ska bli spännande att följa. Lycka till, från oss i norr och påsk-pussar från farmorsmor Lemi 
Hm … det blev nog Leos farmors mor… men jag skriver väl "släkten i norr" 
Ge en stor puss från oss till vackra "gammelfarmor" som gett oss fantastiska underbara Leo bus. Magen är stor o rund men jag tippar på 4-5 st.Det är "popcorn" i magen just nu på Esmeralda, nu när vi är i nedräkningens tider:)

Ååå jösses vad spännande.. :-)
ska bli så skojjigt att följa dom små liven.. :-)
//Linda

Åh ser så fram emot att se dina läckra smokepaddor.. Ixa's insåg till slut att skogisar passar i rött av alla slag 
Vi får hoppas på lite tjejor så det inte blir 5 svarta hanar som brukar vara ett stående skämt här…..för vår statestik att vårt genetiska utfall borde vara flest helsvarta har slagit ut med en hona;)
jag vet inte om det har med åldern att göra kanske man inte är lika tvärsäker längre…..men dock är jag rätt envis fortfarande;) och jag har ju alltid älskat silverkatter i alla former ,min passion;)

#9 haha ja du jag har ju parat ungefär samma parning i färgskalan som dig här hemma fast utan silver och jag förväntar mig väl 5 svarta hanar så hoppas jag hon kan överraska mig på annat sätt hehe lite blått åtminstånde 
Jahopp då skall man börja diskutera med högdräktig hona som envist vill föda högt upp bakom något så man omöjligt kan se vad som händer….matte brukar vinna kampen till slut och tranportburen som ser ut som en Iglo med lakan i o ovanpå för att göra en födslovänlig grotta som man lätt kan ta med sig om något händer. De andra brudarna har bäddat långt innan men inte Esmeralda…det är något nytt med varje hona.