Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett00-bilder
Läst 475 ggr
SillyZones
0

Mor och son

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är S*Bonnea´s Ozone och hennes son S*SillyZone´s Zero the Hero. Han är nu snart 11 månader och är hög på benen, lång i kroppen, fortfarnade gänglig och "unghanig" och behöver nog ett eller ett par kilo till på kroppen innan han är färdig. Hans vikt är nu precis 5 kilo. Mammakatt är också lång i kroppen, något lägre på benen, och väger nu 5,3 (litet trivselvikt, ett par hekto ner skulle ju inte skada)

Det är första gången jag har kvar en avkomma hemma efter Ozone, och det är roligt och spännande att följa utveckligen på nära håll och utvärdera kombinationen som man gjorde. Det ger litet idéer till framtida avel, vad jag kanske ska tänka på litet mera nästa gång osv.

Det skulle vara roligt att få litet feedback och kritik, jämförelse av honom och henne, vad som verkar bli bra/mindre bra osv. Naturligtvis utifrån de bilder som finns, vi ser ju inte alla vinklar, precis. Så var skoningslös, jag är fullt medveten om mina katters bristerFlört

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

SillyZones
0

En till på mor och son

SillyZones
0

Och en till på bara sonen

blondifire
0

ha ha!! herregud jag trodde den andra var sonen…

nu är jag ju novis men jag gillar ögonen o blicken på dom.när han är färdigväxt kommer han vara ännu snyggare än nu..där ser man vad man luras av vikt.min kille väger 5.8 kg o är 10 månader men din hane ser större ut..

S*Winsnes Wilda

EddaM
0

Stoppar in en bild på ännu en son. Maybe I´m a Leo.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Sissi
0

Väldigt fina alla tre!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Gyldenloeve
0

Synes stadigvæk ham Hero er lækker:-) Er tydeligt at se at han er en forbedring af hans mor, eller det er han så i mine øjne:-)

Mvh Carli

SillyZones
0

#5 Tack!Skrattande

#6 Tack! Ja, han har detaljer som är bättre, det är ju roligt!

/Jessica