Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 1419 ggr
LittleL
0

S*Little L's Ambitious Kapitän

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då var det dags att lägga ut en bild på min vackra pojke igen;)) Han letar fortfarande efter ett nytt hem. Han är en riktig snygging, där allt sitter där det ska;) Och jag känner att om han ska flytta får det bli snart för han har en charm utan like. Till och med min man har han charmat brallorna av nu, så det vill inte säga lite. Han är nämligen VÄLDIGT svårflörtat.
Kanske finns det någon där ute som letar efter en ny livskamrat? /Sylvia
![](../ShowFile.aspx?BinaryId=f4f43e18-4eda-4748-ba97-61049b3d5916&Filename=1638 Kapi 14v,web.jpg)

kerstin2181
0

Han ser kanon ut, och vilken bedjande blick, oj oj. En otroligt vacker bildFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

iotdis
0

Ja Sylvia han är verkligen en riktig snygging.KyssHan hittar säkert ett hem snart.

/Gunilla

SillyZones
0

Han ser fantastiskt ut! Mums, vilken snygg kille!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

ariel
0

Ja hade ja kunnat hade jag gärna hämtat honom…En så'n goding

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Myskatten
0

snygg kille du har :) Eva

Margona
0

Jättesöt kille! Vilka fina bilder du tagit på honomGlad

Mvh Margona

Vildfagre
0

Vill inte titta för länge (sugen) och jag förstår dej o din man. Män kan ibland vara svårflörtade men säger det klick så är dom fast. Lycka till att hitta ett bra hem./ Laila

Zios
0

Han är super snygg Kyss

skogisen
0

Ja jag håller med alla …han är supersnygg--kanske tur att det redan är fullt härKyss

Uttrycksfulla ögon ;-)

Kattilaforsens
0

Tänk att de snyggaste katterna ofta blir kvar sist. Kapitänen har varit min favorit ända från början. Hoppas att han snart hittar ett nytt hem. /Tina

SKOGSGLIMTAN
0

Verkligen fin kille,,,, jätte fint foto på honom.

*Mvh Eva-Helen*

Fairyhearts
0

Ja vilken snygging! Kyss Fint foto också.
/Marie

LittleL
0

Tack för alla fina ord! Och det är så sant som det är sagt, varför blir dom bästa kvar till sist Skrattande /Sylvia

Snusan
0

Han är superläcker Kyss Det drar i vill ha tarmen Hemlis

Kram/Suzan

Rhapsody
0

Kapitän har varit min favorit från början, men du och jag får väl ta och byta killar med varandra eftersom min snyggaste i kullen också är kvar!

Kram Lena

Sissi
0

Verkligen superfina öron han har killen!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

LittleL
0

#15 Du tycker det va? Ja, Fernando är SÅÅ välkommen, läckerbitenSkrattande

#16 Ja, han har stora öron med fin form. Men hans största plus är hans SUPER lynne.

/Sylvia

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=75cb563d-e1ad-4961-9166-69c1c72b5885&Filename=1637 Kapi 14v,web.jpg)

Frostvikarna
0

Han är jättefin men jag tror att vår Thea tar sin matskål och flyttar om det kommer in en till kisse i vårt hus! Hoppas han hittar sin matte och husse snart!

Kram Gisela

SillyZones
0

*tassar in och kikar på den snygga, snygga killen igen*

UncutDiamond
0

Kyss Hoppas att du hittar ett hem till honom snart. Han är ursnygg

LittleL
0

En färsk bild min min snygga grabb som fortfarande är till salu. Dröjer inte så länge tills han får flytta in till Nitte för jag vågar snart inte chansa längre. Han är 5 månader nu och snart blir han könsmogen. Både hans syster och hans mamma finns ju här så det blir lurigt annars. Så är någon intresserad så hör av er, för snart går tåget även här:)) /Sylvia

SillyZones
0

Mmmm, synd att vi sitter med så fina killar som hotas av "snippet"

/Jessica

EddaM
0

Ja det är verkligen synd att ni har så fina killar som hotas av snipp snipp. Kunde jag skulle jag ta en till men nästa katt blir en hona till. Och Leo ger en fullt upp här hemma. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Rhapsody
0

För min röding Fernando är det ju snippat och klart nu och jag kan ju inte ha en fertil pojke här hemma…. Varför blir snyggingarna kvar till sist??? Det är många snygga pojkar som blivit kvar nu! Hoppas Kapitän klarar sig från snipp snipp.

/Lena

LittleL
0

Här kommer en bild som jag tagit idag på Kapitän och hans syster Manta. Ville bara visa er storleksskillnaden:)) Han är en rejäl grabb som ni kan se. /Sylvia

SillyZones
0

Han ser jättehäftig ut!

kerstin2181
0

Mycket rejäl grabb, och mycket läckerFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

zygotan
0

Woho, vilken maffig grabb. Hoppas han får sitt hem snart, har är jättefin.

//Annika

bustrollet
0

Mm mums vilken snygg kille.Han får nog det allra bästa hemmet ska du se:)

Sissi
0

Jag säger det igen…hade hans stamtavla matchat min hona, hade jag inte tvekat en sekund…han är urläcker!

LittleL
0

Ny bild på min "lilla" kille. Ljuvligt temperament och en härlig massa. Fick en mycket bra bedömning av Hannah Jensen när han ställdes i Mölndal. Fortfarande till salu=) /Sylvia

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=f067fb69-821e-40b0-b1ce-83bf2caf943d&Filename=622 Kasper web.jpg)

Merlyn
0

#31 Åhhh vad lik sin pappa han är!!! SkrattandeKyss

Pussa på honom från mig!!!

Kram Merlyn

Frostvikarna
0

#31 Åh han är så fin, hoppas att han snart hittar sin nya familj!

Gisela

SillyZones
0

Sån vacker kille!!Kyss Skicka hit honom till migFlört

/Jessica

LittleL
0

Är bara tvungen att lägga ut en bild som jag tog idag. Tyvärr sitter han i rastgården så det är ett nät emellan oss. Men ni får försöka bortse ifrån det Generad I bakgrunden ser ni min andra hane så ni får ett begrepp om hur stor min lilla bebis är nu. Han blir 7 månader nästa vecka. /Sylvia

Sissi
0

Han är sååå fin, gör inget alls att det är lite galler i vägen

Fitnesscats
0

Räcka ut tungan#35 ***Urläcker kille***,,, han är *skita snygg*,, hoppas inte du behöver kastrera honom,, hade inte jag haft 2 fertila killar här hemma så…..men men man må vara klok.

All lycka med snyggingen…Glad

SillyZones
0

Oj, vilken snygging! Hade jag inte hela huset fullt så…Glad

ariel
0

Supersnygg är han alltRäcka ut tungan

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

bibbi50
0

Han är jättefinKyss

Hoppas att han hittar ett hem snart så att du slipper kastrera honom.

//Inger

Kattilaforsens
0

#35 Snyggingen ser ut att ha vuxit till sig rejält. Hur mycket väger han?

jaanuska
0

Han är gorgeousKyssSkrattande // Jaana

Myskatten
0

Han är ju så snygg :) /Eva

Zios
0

Suuper läcker, helt i min smak, Kyss   men det vet du sen tidigare Skrattande

Merlyn
0

Mmmmmm den där "jag skall döda dig" looken ÄLSKAR jag!!!!Kyss

Men…jag ÄR ju partisk som sagt Skrattande

Pappa Emerson skickar nospussar till Kapitän!!

LittleL
0

Tack för alla fina ord om honom!! Han utvecklas verkligen bra och det känns lite tråkigt att han bara går här hemma och skrotar. Som det ser ut så blir han ju kvar här hos mig. Jag har fördelen att bo i ett stort hus så han behöver inte vara tillsammans med honorna. Så i dagsläget är det inte aktuellt med någon kastrering iaf. Kommer kanske att använda honom på någon av mina egna honor, och ev kommer han lånas ut till någon annan lämplig hona också. Men först ska han givetvis HCM-testas. Så om någon är intresserad så hör av er:)) /Sylvia

[toribo]
0

Vilken vacker killeGlad

LittleL
0

Imorgon flyttar Kapitän till sina nya ägare. En helt perfekt familj som inte bor så långt bort.
Jag satte ut en annons på honom i tisdags och intresset har varit ofantligt stort. Jag har haft många, många samtal och av dom valde jag ut 5 personer som jag tyckte var kanon. Den närmaste ett par mil bort och den längst bort 50 mil. Nu valde jag till slut den som bor närmast men det var pga personkemin mellan dom och mig.
Det bästa är att jag nu vet att det går visst att sälja en så stor kattunge för fullpris. Ingen av dom som ringt har ens suckat när dom hört vad han kostar. Familjen som bokat honom kommer att kastrera honom ganska omgående eftersom han trots allt är 7 månader redan. Och han kommer bara att vara deras gosegris=) Men givetvis får även dom medlemskap i Elfsborgskatten så kanske dyker han upp på någon utställning framöver.

Jag är bara så GLAD så jag är tvungen att dela med mig av dom roliga nyheterna. Skrattande /Sylvia
![](../ShowFile.aspx?BinaryId=e376d903-d97c-4da0-b219-3560ab27f670&Filename=674 Kasper web.jpg)

Kattilaforsens
0

Där ser man! Glad Jag som trodde att ni bestämt er för att behålla honom. Önskar grabben lycka till i sitt nya hem.

ingela-anthon
0

Vad trevligt att höra. Glad

Positivt att det är så många som hörde av sig, men så är han också mycket vacker. Kyss 

Tack för att du delar med dig.

Önskar Kapitän lycka till i sitt nya hem!

mvh, Ingela