Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 827 ggr
blondifire
0

Nedräkning...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 25/3 ska jag ÄNTLIGEN hämta min lilla tjej Musslans Camomille..

känns som evigheter sen jag bokade henne men snälla lotta har skickat foton varje vecka o hon blir bara finare o finare..Skrattande måste visa er…Oskyldig

på den första bilden är hon 6 veckor..

S*Winsnes Wilda

blondifire
0

8 veckor…

S*Winsnes Wilda

blondifire
0

11.5 veckor…

S*Winsnes Wilda

Labolina_73
0

Hehe åååå så juvligt liten varelse.. ;-)

//L

blondifire
0

en sista…

S*Winsnes Wilda

Kronängens
0

Oj, bara nio dagar kvar. Förstår att du längtar, hon är jättesöt. Själv behöver jag bara vänta i elva dagar till jag får hem min lilla Kastanj. Det är Gunnel Malmberg, S*Fridalas, som tagit bilden.

Mezzo
0

#5: WOW!!!!!! Kalasfin!!!!

Kronängens
0

#6 Tack!

zuzzese
0

Ja, jag tror att Camomille ser fram emot att du kommer.

Lotta

En nytagen bild Glad

blondifire
0

#5,din lilla var ju ljuvlig,ska du kalla henne kastanj? camomille blir nog milla till vardags..

Lotta,hon är så fin o jag är såå glad att få förmånen att äga denna lilla tösenSkrattandevi är alla spända här.fixat bilskjuts med..

S*Winsnes Wilda

LittleL
0

Grattis till era vackra töser=) Själv har jag bara 8 dagar kvar tills jag hämtar hem min vackra kattunge. Skrattande /Sylvia

blondifire
0

visst är det lite som när man skulle ha barn..Skrattande folk tycker inte jag e klok o är nog trötta på mitt tjatande om mina katter men vem bryr sig Oskyldig

S*Winsnes Wilda

Kronängens
0

#9 Håller med lite om att det är som att få barn Glad Jag har svårt att bestämma vad hon ska heta till vardags. Funderar på Tanja, Doris eller Kajsa…

#10 Jasså, en kattunge till!! Så kul. Nu blev jag allt nyfiken.

Ixatrixa
0

Lilla hjärtegryn…hon var jättesöt.

Vildfagre
0

Önskar er lycka till med era små töser. Dom är bedårande söta men vem kan säga något annat om  kattungar. Dom bara stjäl ens hjärta. Visst är det lite som att vänta barn. Vi väntar också barn här men det är vår Bea som ska ha i slutet av veckan./Laila

blondifire
0

ja du laila du vet väl att vi vill veta med en gång det händerOskyldig ska bli kul o se leos halvsyskon..

S*Winsnes Wilda

SillyZones
0

Åh, vad spännande snart är det dags!!

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt