Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett30-aktiviteter
Läst 539 ggr
S-Pax
0

NU's standardseminarium

Jag vill bara rikta ett stort tack till alla som kom och gjorde dagen till en riktig höjdardag! Verkligen så kul med alla diskussioner och att många var så aktiva. Synd bara att dagen tog slut så fort, det fanns ju massor kvar att prata om:-).

/ Charlotta

Florinellas
0

Hej Charlotta!

Tack detsamma till er som anordnade och höll i det hela!
Det var en mycket trevlig och givande dag med god mat,gott fika och härligt sällskap.
Det var roligt att träffa "gamla" bekanta men även nya, det har man alltid nytta av.
Jag ser framemot fler liknande kurser och föreläsningar!
Som sagt, vi hade behövt många fler timmar för att hinna diskutera lite mera =)

Lollo

Miraklis
0

Jag vill oxå passa på att tacka! Det var verkligen välorganiserat! hehe, jag var ju inte så aktiv utan försökte mest insupa informationen. Jag tyckte det var mycket intressant att lyssna på "domarna" och höra deras resonemang ur deras perspektiv.

Tyvärr var jag ju inte med på mötet efteråt men jag hoppas att ni planerade in ett uppföljningsseminarium en tid framöver så att vi kan ha en uppföljning på om och hur vi lyckas förbättra vårt avelsarbete med rasen.

Tack!

/ Camilla

Mylingens
0

Jag vill oxå passa på att tacka för ett väldigt givande och informationsrikt seminarie! Tycker som de andra att timmarna inte riktigt räckte till, där var många intressanta diskussioner som vi hade kunnat lägga många fler timmar på. Fram för fler seminarier av denna sort, oerhört givande och man har fått sej många tankeställare! Tack till er alla som ställde upp och gjorde detta möjligt! //Kaisa

MissMikkus
0

Jag vill också buga och tacka för ett superbra seminarium. Välordnat på alla sätt. Hoppas också på fler liknande seminarium framöver. Mycket givande med riktiga "objekt" att få titta, känna och klämma på också. Tack till alla som ställde upp med sina katter.

iotdis
0

Jag får oxå tacka för en mycket givande dag, jag som är grön i kattvärlden behöver verkligen det.Mycket lärorikt och hoppas det blir många fler tillfällen,tack än en gångGlad/Gunilla