Några korta veckor till får vi njuta av hennes sällskap. Sedan flyttar hon till sin nya familj. Hennes nya hem är en fantastisk stor, vacker lyxlägenhet & så har familjen även ett sommarhus i Blekinge. Aurelie kommer att kallas Alice i sitt nya hem och blir säkert en bortskämd liten prinsessa 

Vilken fin tjej /Eva

Oh, stort grattis, den familjen kan skatta sig lycklig, som får en sån princessa
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Tack Eva & Kerstin! :)
Ja, det enda jag skulle önska till Aurelie/Alice och även Chagall, är varsin kattkompis. Men det kommer kanske. Som ni vet är skogisar beroendeframkallande och en sådan följs lätt av minst ytterligare en så småningom.
Pratade även med Chagalls och Oriannes köpare igår och båda mår bra. Anita & Orri tycks verkligen vara rätt för varandra och Orri har massor av nya kompisar.

Beroendeframkallande det vet jag inget om
Eva

Vi håller tummarna för skönheten, pussa henne från oss i Örebro
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Tack Kerstin!
Ja, massor med pussar blir det. Jag och Bijou följer med henne dit till nya hemmet en stund. Vi ska ta mer bilder också.

Har fått rapport från nya matte Gunilla om att det går bra med Aurelie. Hon var lite orolig i början. Inte så konstigt, då allt är nytt och hon lämnat sitt hem, sin mamma, syster m.fl.
Hon tyr sig redan till dem och söker tröst hos dem. Det kommer nog bli bra det här.