Längtar och väntar

Förstår att du länngtar&väntar Christina…
När får ni hem den lilla godingen?Kram Marina
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Vem är han? Har han ett namn kansk`?
Susanna

Mörk som natten
vem är han och vart kommer han i från??

Nu är ni allt nyfikna 
Han heter S*Kickapoo´s Ta-Tanka- Sapa
Mor är: CH S*Kickapoo's Topsannah Far: GIC S*Micehunter's Kokomo Joe
Den lilla mysplutten flyttar in i början på mars.

Grattis till din gulliga kille! //Kaisa

Lycka till och grattis till sötnosen!
Han är super fin, har ju faktiskt sett honom irl också…en riktig liten goding, förstår att du längtar!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Han är Super-Fin.
Va glad Billy kommer att bli ,med en lillbrorsa som är farbror till Billy hihihi
Kram Yvonne

Tack alla. Roligt att ni också tycker att han är fin. Han bor ju inte så långt ifrån mig så jag kan hälsa på honom ofta.
#10 Det är ett roligt släktskap mellan kissarna.

mums va fin / Lycka till med honom förstår att du längtar /Eva
En svarting helt i min smak.

Åååh vad spännande, nu är det inte långt kvar!
Nedräkningen kan börja! 

#16 Jisses så söt, jag förstår att du längtar …
# 17 Jag, nu är det bara 4, 3 … dagar kvar
Undrar just vad Billy kommer att säga när det flyttar in en till katt?

Jag tror att Billy kommer Att bli jätteglad,tänk en egen liten kompis att busa med,,,undrar jag om han delar med sej av sin flyttbara nalle
Lycka till! Kram Marina
Marina/ S*Karmskogen's
#18 Ibland bara funkar det direkt och ibland kan det ta ett par dagar innan de accepterar den nya katten, men Billy är ju så snäll, så det ska nog gå bra.

# 19 och # 20
Jag tror också att Billy kommer att bli glad och är medveten om att det kan ta lite tid innan den lille blir accepterad. Om han sedan delar med sig av den flyttbara nallen - ja, det återstår att se.
Kramar
#21 Vad gulligt att han har en liten nalle!!!

#22 Jag måste erkänna - det är jag som har en liten nalle, eller rättare sagt en liten nallesamling
. Billy har fattat tycke för den mista av dem och brukar flytta den runt i huset, från nedervåning till övervåning.
Vad roligt, grattis, snart får du hem din fina kille!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Har den lilla svarta flyttat in än?

Ja nu är vi nyfikna på rapport
Marina/ S*Karmskogen's

Idag är det dags!
Jag återkommer med rapporter om hur det går och färska bilder på honom.
/Christina

Hallå där!
Här kommer en rapport från huset som numera bebos av två stycken kissekatter. "Den lille", som vi kallar honom eftersom vi inte kan komma på något namn till honom, kom med pick och pack i tisdags eftermiddag. Billy började genast jaga honom, han var efter som en igel ända till den lille somnade på den övre hyllan i klösträdet och Billy på den under. I går var uppvaktningen från Billy lika intensiv och i natt sov den lille mellan oss i sängen och Billy i min fotända och idag har de ätit och druckit ur samma skål - så det går framåt.
Han är en riktig liten charmknutte den lille svarta, kommer gärna och lägger sig intill, spinner och trampar med tassarna. Tuff är han också! Trots Billys intensiva uppvaktning har han inte gått undan och gömt sig, däremot fräser han och kämpar emot om det blir för jobbigt (vilket verkar trigga Billy ännu mer). I bland verkar han också retas med Billy. Kul är det måste jag säga med en kattunge i huset, men jag blir ganska stirrig ändå - det är en helt ny situation.
Återkommer med bilder på "den lille" så småningom. Just nu är det inte så lätt att fota någon av dem.
/Christina
Så mysigt att allt går bra.
Susanna