Tillbaka igen & Kattungar :))
Helloo :)
Äntligen tillbaka igen efter en månads avsaknad av internet… :(
Under tiden han Achanta få sina bebisar, det var en långdragen jobbig förlossning, men till sist gick det. där blev 7 men vi förlorade tyvärr 2 :( men 5 friska fina sötnosar finns det kvar, har precis uppdaterat hemsidan med bilder. välkomna in o kika :) www.lynxeyes.se
/ sophia
AAAAHHH, så söt! Grattis i massor!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Ett stort Grattis till dina ljuvliga småttingar! //Kaisa

Har saknat dig massor, stort grattis till bebbarna
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

säger Grattis igen från mig och halvstorasyster Lillan!:)))

GRATTIS till dom små och Välkommen tillbaka
/Sylvia

Grattis till fem små vackra trollen, tråkigt med de två som inte klarade sig. Sedan vilka fantastiska fina foton du har tagit. Lycka till med de små. Kram från oss i norr

Grattis till bebisarna!
Lycka till med de små gullungarna!
kram från Malin
GRATTIS :)

Stort grattis!
Tack alla för grattis :)) det är härligt att vara ute på nätet igen och att ha små gosetrol att snusa på!!
lilla femman, som är född ett helt dygn efter de andra är lite svag… börjar fasa för att vi kommer förlora även henne, hon hänger i än och jag stödmatar henne såklart, men hon verkar inte riktigt lyckas vända och komma igång. Kanske hon haft det jobbigt därinne i magen, när de andra föddes och hon inte fick komma ut förrän ett dygn senare, hon var även en av de minsta på "bara" 98g och var lite seg att få igång efter att jag tagit ut henne ur hinnorna och avnavlat. Håll tummarna för oss!!!
/ Sophia
Grattis!!!
Håller tassar och tummar för "lillan".
/Susanna och katterna på Kronängen
Susanna

Grattis! Här hålls det också tassar och tummar för lilla femman.
/Lena
Super söta kattungar och jätte fina bilder!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
å så söta kattungar syns att det e skogisbäbisar.
Grrattis till kattungarn aoch hoppas det går bra för lillbattingen.
/Kattis
Tyvärr förlorade vi även lila "femman" igår kväll.. Ledsen, tänk man lär sig aldrig, lika tungt varje gång. Är ganska säker på att det var lunginflamation, då hon snabbt blev riktigt dålig och somnade in…. Nu har vi haft nog med sorg i samband med denna kullen så nu hoppas jag och ber att vi får behålla de andra 4, än ser det bara finemang ut, men fin viktuppgång, men man kan inte ropa hej än, det kan gå så snabbt med de små…
/ Sophia (ledsen idag)

Grattis till bebisarna!
Jag hoppas att nr 5 klarar sig.
MVH Malin

#16 sorjligt att höra, tröstekramar till dig o mamma katt, må de andra få vara friska och må bra
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Oh vad tråkigt att höra om den lilla
. Hoppas att ni får njuta och glädas av de andra friska och fina bebsiarna!
Mvh Gisela
Neeej, vad tråkigt, nu håller jag tummarna för att resten av kullen ska växa sig stora och starka!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Stort grattis till kullen!
Tråkigt att ni förlorade 5:an.
Håller alla tummar&tår att det går bra med dom andra
MVH/Marina
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter