Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 31-om-sajten-om-ifokus
Läst 745 ggr
SillyZones
0

Litet nyheter!

Jag vill presentera litet nyheter som hänt här på Norsk Skogkatt iFokus. Först så har vi en ny grupp i forumet som heter "aktiviteter". Där kan man lägga in aktiviteter/föreläsningar/utställningar och annat skoj som händer i klubbarna!

kerstin2181 har tackat ja till att vara Medarbetare här hos oss och jag tackar henne jättemycket för att hon vill ställa upp! JÄTTEVÄLKOMMEN ska du vara Kerstin!

erspers har bestämt sig för att sluta som Medarbetare då han för tillfället har mycket andra järn i elden och litet dåligt med tid. Jag vill tacka erpers/Stefan för hans tid som Medarbetare!

UncutDiamond har också bestämt sig för att sluta som Medarbetare och jag tackar sig Theresa för din tid och ditt engagemang denna tid som gått!

Så, det var allt för denna gång!Skrattande

Mvh/Jessica, Sajtvärd

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

kerstin2181
0

Tack JessicaFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

UncutDiamond
0

Välkommen som medarbetare:)

kerstin2181
0

#2 bugar o bockarSkrattande

LittleL
0

Välkommen Kerstin Skrattande /Sylvia

ingela-anthon
0

Välkommen Kerstin!

kerstin2181
0

Tack raringarOskyldig

Kronängens
0

Välkommen Kerstin!

WesthKiowas
0

Välkommen Kerstin! Hi hi, nu fick jag som jag ville!Skrattande

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

erspers
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är största anledningen till att jag bestämde mig för att tacka för mig som Medarbetare på forumet..det är tänkt att få den körklar till sommaren o den tar lite för mycket av min tid från annat..men jag lämnar ju inte forumet naturligtvis..är ju kvar som medlem iaf Glad..kul att Kerstin vill hjälpa till framöver Glad

//Stefan

SillyZones
0

#10 Är det den vi kommer att se dig glidandes till utställingar i i sommar?Skrattande

erspers
0

# 10..Nej..jag tror inte det..Oskyldig den är ju inte standard direkt o kommer nog att låta lite för högt för att katterna ska gilla att åka i den..det blir iaf riktig motor i den..sätter i en Volvo B20 motor i den till att börja med..sen får vi se ..till utställningar åker jag antingen Volvo 940 eller 850..har förresten anmält till utställningen i Östersund  i April så då kanske vi rent av träffas där..om vi kommer med förståss

SillyZones
0

#11 Kanooon!! Hoppas att ni kommer med!Skrattande

/Jessica

Denna kommentar har tagits bort.
Bengan-A
0

11/ Frän "Notchback", men det fattas något på motorn. Det finns bara en förgasare. Du får fixa ett par SU eller WebrarSkrattande.

Skickar med en bild på motorn från min sista, eller förhoppningsvis senaste PV som jag renoverade mellan 1998-2000.

erspers
0

# 14..har en Weber 36 med Hanseninsug o Dubbla Su på lager redan faktiskt Glad..sätter i en standard motor till att börja med tills jag besiktat den..den är reggad med utbytt motor redan så det ska inte vara några problem men sen blir det lite värre grejor..har dock ingen värre topp ännu..Oskyldig Frän Pv också !

//S