Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 598 ggr
kerstin2181
0

Deppig dag=(

Min dotter flyttade i Måndags, och man är ensam för första gången på 45 år, oj oj, inte nog med det, imorse skulle jag köra hem hennes 2 egna katter, som bott här i 4 år. När jag kommer ut till bilen, så har dom krossat rutanGråter har precis skattat och besiktat den, och lagat ett del, mer utgifter, hm

Kommer sakna missarna massor, och det känns tomt, fast det är många kvar. Undra mer vad som händer idag?

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

LittleL
0

Tröstekram till dig Kerstin! Så typiskt att allt ska gå fel på en gång. Men nu är det nog, tycker jag!!! Förstår att du kommer sakna din dotter och "dina" katter. Men tänk positivt….nu får det plats ett par egna katter istället Skrattande /Sylvia

SillyZones
0

Ah, ibland känns det tungt! Inte lätt att vara ensam om man inte är van. Och bilen, så ONÖDIGT! Ah, kram på dig! Som Sylvia säger, nu har du plats för ett par egna katter..:-)

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Myskatten
0

Jag förstår dej att det känns tungt! Bamse kram i från mej /Eva

Labolina_73
0

Men fy Kerstin,, hade vi inte kommit överänns om att det var nog nu?

Bilen,, jag fattar inte det är ju så himla onödigt asså.. vad e det för folk..?!?!

Usch stackars dej,,

megakramar från mej,, /Linda

kerstin2181
0

Tack alla

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Juliette-
0

Usch Kerstin vilken dag. Ibland undrar man varför man går upp på morgonen. Själv klämde jag stortån under bäddsoffan igår så halva nageln ramla av och den är smått blå kan jag säga och idag som tack hoppade 30kg hund på den ajaj.. sen var jag hos veterinären och fick en snäll räkning på 1000 så usch.
Kramar vad jobbigt med bilen så förbannad man blir det är så onödigt.
Kramar