S*Rockringen´s Juicy Lucy
Nu har vi hämtat gumman och första natten är avklarad. Just nu tycker de flesta av mina katter att hon är ett otäckt monster och de är inte speciellt impad av henne
Ja, alla utom Czack då, han är kär
Han försökte redan i gårkväll att ta ett rejält nackgrepp på henne, men tycktes sen bli mycket förbryllad av hennes nättare storlek.
Jag förstår mycket väl hans känslor för vem kan väl motstå ett sådant ansikte
 Juicy Lucy säger HEEEEJ till publiken!!!

hihi härligt att få hem en bebis. Hon är jätte söt. Å klart Czack måste öva lite är de inte därför de brukar komma damer på besök?
Söt och söt… jag vet inte jag. Tyckte nog hon var sötare sist jag såg henne…
. Skämt å' sido så är det en pärla du fått hem.
Susanna

Hi hi, kanske inte så underligt att de andra katterna tyckte hon var läskig. Har kanske en lite bättre bild

Oj vilken sötnos!

Vacker tös… du ska se att sanrt ser nog de andra katterna det också. Lycka till med henne.
Hon är bara hur läcker som helst, MEGA GRATTIS!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Du vet ju vad jag tycker om henne, men det höll på att sluta illa här, när jag visade bilden på datorn, på bilden ligger min huskattshona Mimosa med pojkvännen Nisse, han fick inte titta på Juici
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Så söt hon är! Grattis!!!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Underbar bild Camilla 
Lycka till med mitt lilla hjärta och tack för en trevlig dag med
en härlig familj

Kram till dig och nospuss till Lucy

Hon är så söt som bara den! Jag gillar hennes ögonfärg! (Bland annat, bör väl tilläggas…)
Inte utan att man är lite avundsjuk just nu - det dröjer ju några dagar tills vi ska hämta vår bebis… 

Lite uppdatering! Lilla damen trivs som fisken och busar hela dagarna långa. Här kommer ett kort från idag.

Sötnosen, pussa henne från oss
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Underbar bild Camilla 
Puss på lilla godingen från "gammelmatte". Sen står alla missar här i kö o hälsar mamma Lena, mormor Atti, gammelmormor Gini, gammelmorfar Lennox och sist men inte minst hennes morfasmorfar Johnny Rotten

Ups, höll på att glömma syskonen Jalle och Joyride, de hälsade också när de sprang förbi