Fullständigt avslappnad...

#1 Hans avslappnade stil går inte heller av för hackor. 

#3 Hihihi…han ser verkligen lååååång och avslappnad ut. 

#5 Hmmmmm….med tanke på vad som funnits i kartongen kan man undra vad han hade för sig innan han slocknade.
Amadeus är ju förresten släkt med min Tigris. För om jag inte missminner mig är Tigris pappa, S*Blecktrummans Zeeke, Amadeus morfar.

#0 och 1 De ser helt avslappnade ut och vad söta de är. Ja man kan nog undra vad har druckit innan han däckade
. Men då får jag nog tro att han ofta dricker sig avslappnad, han älskar att sova. Ja Zeeke är hans morfar det stämmer. Hur ser han ut, är Amadeus lik honom? Är han en jättekatt? Kanske därifrån Amadeus ärft sin storlek.
Här är en bild på Dumle och lilla Shake som sover tätt intill varandra.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#7 Zeeke är inte liten men ingen jättekatt heller. Han har ett underbart temperament och kan charma vem som helst. Bilder på honom hittar du hos S*Celadon's
#8 Vilken härlig mysegos bild!

#9 Tack! Jag tittade på honom och tycker nog Amadeus har vissa drag av sin morfar. Jag tycker det är konstigt att ingen i Amadeus släkt verkar vara så stora. Hans mamma är inte stor och pappa ganska stor.
#11 Är inte Amadeus mormor Flingan en ganska rejäl madam? Jag såg en av hennes avkommor, Bretannion, på en utställning en gång och han var ganska stor.

#12 Det vet jag faktiskt inte om hon är det var så länge sedan jag såg henne live. Amadeus kanske inte är en jättekatt men stor är han och tung. Han väger idag 7.5 kg och är bara 1.5 år och jag jämför honom med hans pappa som också han är en ganska stor katt men Amadeus är större och framförallt tyngre. Men som sagt jag vet ju inte det kanske är så att hans vikt är normal.
Förlåt att jag skriver om annat i din tråd ska sluta.
Tack för svaren och länken till hans morfar!
Mvh Margona

#24 Men vilken goding, skulle gärna pussa och gosa lite där

HahahahaEngla sooover så sött.. ;-)

Hittade den här bland alla tusentals bilder!
Min älskade lilla Japping!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#26 Det kallar jag avslappnad!

Åh vilka härlga bilder! tänk om man själv hade den förmågan att baaaara slappna av och låta allt bero en stund!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Haha, Erspers, härliga bilder på Benjamin! Han ser nästan förvånad ut
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt