S*SillyZone's Cornelia Cacao
De är verkligen helt hopplöst att fota svarta katter speciellt med en kamera som absolut inte är den bästa. Idag fick jag dock till de lite tycker jag även fast skuggorna kanske ligger lite konstigt.. (ser markant ut i nosen vilket hon inte är på de där sättet alls) Dock ser hon läcker ut min älskade Nela.

Morrrrr vilken tjusig syrra jag har tycker Tequila!! Bra foto tycker matte min!! //Åsa

#1 hihi ja de är klart hon tycker syrran är snygg och nela gillar sin syrra dom måste ju hålla ihop dom där norrlänningarna 
Tack för du gilla fotot de är sällan man får till ett fota där hon syns alls hahaha

Fota svarta katter är väl inte det lättaste 
Oj, vilken vacker tös hon blivit, vad roligt att se henne! Vilka örontofsar hon fått sen sist jag såg henne i augusti!
Jätteglad blir jag att få se gumman, jag ser fram emot att träffa henne i vår!
Kram!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

#4 Hihi ja så ful är hon inte.. min svarta sate. Skal bli roligt att du får komma hit och se henne lite har de nog hänt ändå hon var ju bara 1år sist du såg henne. Nära på 2 är hon ju när du ser henne nästa gång. Å ja jag såg på fotot toffsatna växt och ytte pytte kraga med pälsen kanske är på g haha fast de vågar jag inte riktigt tro på än hon ska ju paras med så hinna sätta päls lär hon inte hinna..
Hon är ju riktigt fin och det var väl inget fel på det fotot, riktigt bar ju. Det är inte alls särskilt lätt att fota svarta katter.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***