Lapommis Azalea

Så fin hon är 

Din stjärna ser underbart fin&söt ut
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Vad roligt ni gillar min lilla tjej 

Härligt med röda tjejer, hon är ljuvlig! //Kaisa

#5 Ja rött är verkligen underbart.. å min röda lilla prinsessa är en dröm båda färgmässigt och mentalt. Sen har vi alla våra brister

Fin tjej.men sen är det ju lite svårt att se några brister på ens egna kisse tycker jag iallafall hi hi.

#7 Nja de tycker jag inte.. är mycket väl medveten om denna dams nackdelar och fördelar.. i min smak i alla fall.. Tycker inte de är fel att se sina egna katters brister.. jag tycker ju inte mindre om henne för de.. som uppfödare måste du ju kunna se nackdelarna hos sina avelsdjur speciellt om du skall para dom så du kan se till så hanen inte har samma brister tex
Så inte är de fel och svåare att se brister på mina egna dock älskar jag mina egna lika mycket med eller utan brister och skulle aldrig byta ut dom även fast jag kan säga flera katter som är snyggare enligt rasstandarden.. Men jag älskar mina skogisar ändå.. utsidan är ju inte den man lever med på de sättet heller jag älskar ju mina katter för dom de är som alla andra

Mums va fin hon är.. :) Eva

Oj vad stor och vacker hon blivit!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#10, 12 tack snälla för era ord. Ja de börjar bli katt av lillflickan 
Hon har blivit kan onfin, din tjej! Hon har ett vacker huvud med en fin profil som har både panna och haka. 
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
)