Min Föredetta Avelshane

#4 haha en bild jag skulle betala för! ;-)

#6 Han blev som tokig när dottern åt glass
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Hallå hallå?! Är det bara jag som tycker att Baloo är fin
Marina/ S*Karmskogen's

Hallå Marina! Inte så ofta som jag är här inne ju,Baloo är jättefin,det vet du att jag tycker
Många fina barn har han ju blivet pappa till också. Snällare katt får man leta efter. Jag puttar upp!

Tack Leffe! Jag är ju så nöjd över honom,o nu så ska han få åka på utställningar o se vad domarna tycker.Han har ju bara varit en gång när han var 6mån o då fick han EX 1
Marina/ S*Karmskogen's

Tycker absolut att du ska ställa honom

Marina …
Även om Baloo numera är kastrat så VET han ju hur man tar hand om sina barn … och jag lovar dej att en bättre moralisk pappa till nästa kull finns inte (Han behöver inte tala om för flickorna att han är kastrat
)
Det finns inget bättre än en lycklig kastratpappa .. Jag vet eftersom "pappa" Puh är far till alla våra barn … så lycklig och go´grabb får man leta efter.
Lyca till Baloo med dina nya "avkommor"
Kram
//Ylva

Tack Ylva! Du är alltid så gullig o go.Dina ord värmer som vanligt
Marina/ S*Karmskogen's

Härligt de låter med en kastrat pappa.. min hane skall vara feril ett tag till men han var mycket snäll och duktig med sina barn nu sist i alla fall.. skall bli kul och se om de blir nån skillnad ett år senare och sen när han blir kastrat men de får dröja ett tag till..

Jag Putter igen!

tycker han är jättefin o fina bebbar har han gjort med
hoppas min Leo oxå utvecklas så bra.du kan vara stolt!
S*Winsnes Wilda

#29 Tack så jättemkt,så kul&se att det går framåt…Tack för snälla ord…MVH/Marina
Marina/ S*Karmskogen's

Vilken snygging
Kram Christina