Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 356 ggr
Bengan-A
0

Nyköping 24/2

Nu är vår hemsida uppdaterad efter Östkattens utställning idag. En utställning som var både trevlig och snabb, parkerade bilen hemma 16:50, och då har vi ändå sex mil till Nypan. Ett stort tack till  Östkatten för en kanonutställning.

Mvh Bengan

www.stohagskatterna.com

Bengan-A
0

Preliminära resultatlistor finns här

http://www.ostkatten.com/

Mvh Bengan

kerstin2181
0

Min Doggegubbe är snart 11 månader, han fick sitt första Cert idag, med en bedömmning som fick mig att tappa andan, ingen är lyckligare än jag.

Vill även passa på att gratta S*Rockringen`s som vart bästa uppfödare, och hennes underbara syster och hennes uppfödning S*Beyond som fick BIS kull.

Underbara systrarna ÅbergKyss

Utan dig Barbro idag, så hade det varit mycket körigt, du är en underbar Mentor, och en go vän

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

rockringen
0

Grattis Bengan, härligt när man lyckas med presentationen och grattis till fina bedömningar. Nu när du lyckats, så är det bara att ta nästa steg
Hemlis

"2 Det var bara en ära Kerstin att få bära Dogge-mannen, jag förstår att du är stolt efter den bedömningen, det är jag med. Tack för gratulationen och för dina värmande ord, du är en sann vän själv. STORT GRATTIS!
Kyss

kerstin2181
0

Sorry Bengan, dels för att jag inte kände igen dig, när vi möttes i gången idag, och att jag glömde gratta dig, aldrig försent

Grattis Bengan, till dina vackra katters reultatFlört

Bengan-A
0

#3 & 4 Tack & bock. och grattis till era resultat.

Mvh Bengan

erspers
0

Grattis till era fina resultat..kom på en sak Bengan..har du provat dom blomdroppar som det talas om i ett par inlägg tidigare?..jag har köpt en flaska men inte testat det ännu..men både jag o katten får testa dom nästa utställning så vi blir lite lugnare o mindre nervösa ..då får vi se om dom verkligen funkar på husse också..Oskyldig

//Stefan

Sissi
0

Grattis till alla fina resultat!

#2 Grattis till Dogges första cert, härligt att få en kanonbedömning av Hanna.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

LittleL
0

Grattis både Bengan och Kerstin till fina resultat. Och givetvis alla andra som ställde också:) Avundsjuk är jag dock, skulle gärna varit med jag också=) /Sylvia

WesthKiowas
0

Stort grattis till er som var där och fick fina bedömningar! Men ett extra stort grattis till S*Animaniac´s Tutti Fruttis ägare Johan och Mia och uppfödare Annika till BIS-U!!!  Skrattande

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

mozilla
0

Tack Camilla!! Johan och Mia är värda den BISen! Jag blev kanonglad när Mia ringde Hemlis Det var nervöst innan hon hörde av sig igen.Men gud vad glad jag blev över Tuttis BIS!!

/Annika

S*Animaniac´s NFO

Mulan
0

#10 Jättehärlig liten tjej, grattis!! Inte illa med en BIS i den samlingen, fanns flera jättefina småttingar, men hon var något alldeles speciellt, Tutti Frutti! Ibland är det en såndär strålglans kring en del katter, och hon har den verkligen. Star quality liksom. Jättefin!

Grattis till alla andra som var där och fick fina resultat o extra hej till Bengan! Glad Trevligt att råkas igen! Glad

Trevlig utställning med många fina katter och vi var glatt nöjda med en ex 1 och en ex 2 på våra småtjejer, de mötte helt enkelt bättre motståndare som var väl värda sina BIV och 1:an! Glad Så vi är glada ändå, o särskilt för att det gick bra för vår foderson Bazooka, som blev NOM och vars dotter S*Eärfalas Bixie blev BIV också i hårt motstånd! Jätteskoj! Skrattande En annan avkomma, Sun King, fick cert också, så det värmde hjärtat också.

mvh Malin

kerstin2181
0

Fniss, både jag, Dogge och hans motståndare fanns med på bilderSkrattande