Ang stamtavla
Hejsan .. för ett par veckor sedan skickade jag in färgändrigen ang Alice Cooper .. & har varje dag tittat i brevlådan efter den nya stamtavlan .. Jag mailade i dag på förmidagen om detta till sverak ..& får till svar att det är ut skickat den 8/2 … Mycket konstigt jag mailar tillbax och talar om att jag ingen stamtavla har fått. Då dom lovade att skicka ut igen… och jag frågade även om dom hade rätt andress jodå det hade dom allt..Nu går jag och funderar över vart den stamtavla är som dom redan har skickat ut ?? Tänk om någon har varit så fräck å stulit min post :( och sitter med min stamtavla / funderar över att skaffa en brevlåda med lås …Jag kan inte polis anmälla har igen anning om vem som skulle kunna göra så här../Eva

Usch då, inte kul när posten försvinner. Jag har tvekat varje gång det ska skickas stamtavlor till Sverak. Men eftersom jag bor 2 mil ifrån Borås, så brukar jag passa på att lämna dom när jag ändå ska handla. Kanske kommer din stamtavla tillrätta. /Sylvia

#1 Dom skickar ut en ny till mej.. Men jag har gått och funderat hela dan vart tog den vägen som dom redan har skickat ut ?? Tyvärr har vi haft mycket inbrott och konstigt folk springa där jag bor.. Det jag mäst funderar över om det är så att någon har tagit stamtavlan (Vad ska dom med den till ) Det gör mej så arg jag fattar inte varför folk inte kan låta bli andras post eller vad det än är…:(