Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 645 ggr
kerstin2181
0

kattungehane sökes

Min jobbarkompis söker en hane, utseende eller färg har ingen större betydelse, bara det är en NFO, ska gå helt som sällskapskatt, pm gärna, för förslag, gärna inom bra gränser ang milavstånd=)

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Anita-
0

Hej Kerstin

Dessa killar vet jag om,

www.raserrattans.se

www.vindelalvans.se

www.tassajaras.se

LittleL
0

Min grabb Kapitän, är en supersocial kille som bara önskar att han hade ett alldeles eget hem att mysa i=)) Om hon har frågor så säg att du kan intyga att jag är helt ofarligGlad så hon kan lugnt ringa och bara prata katt om hon hellre vill det. /Sylvia

Little L's--->

majaj
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har en kille kvar S*Datolitos Minato e 22. En liten kurr maskin.

Han är leveransklar vecka 12, lagom till påsk.

www.datolitos.se

Rhapsody
0

Här har jag S*Nalle Puh's Fernando, en underbart social gosse kastrerad och klar. Född 2 juni 2007. En riktig nallebjörn som alltid vill var med där saker händer. Det är bara att höra av sig. Bilder finns på www.nallepuhs.se

kerstin2181
0

Var nog lite trött igår när jag skrev inläggetGenerad det är en granne till min jobbarkompis som söker en hane, jag kommer ge dom era hemsideadresser, så får dom titta runt, då jag inte känner henne själv, så vill jag inte ge rekomendationer, kan bara vidarebefodra era adresser

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

[Skogsjentans]
0

SkrattandeDet finns 2 st vackra röda 5 veckors kattpojkar hos

www.oceansey.com!

//Marianne

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=add3fd70-9432-4527-94f4-591f060bebc4&Filename=Untitled-4 cop.yweb.jpg)

SkoBis
0

Hej.

Jag har leveransklara skogisungar till salu i Piteå.

MVH //Nina, S*SkoBis, 070-553 78 07