Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 363 ggr
tommi
0

skansen är tokiga??

hur är de ansvariga på skansen funtade??

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1903619.ab

LittleL
0

Tragiskt!!!! /Sylvia

Labolina_73
0

hm men usch,,,,, näe jag håller med djurskötaren,, så får det inte gå till!!!

//Linda

Tassemarkens
0

Assar … mitt hjärta blöder … så grymt och jag blir så dj-la förbannad.
Tänk tänk om jag bodde så att jag kunde ta hand om denna underbara katt … Jag har fått förmånen att klappa två Lodjur och 4 vargar i Rottnerosparken … ett minne för livet …
Fast jag skulle nog kastrera denna underbara Assar … eftersom markeringarna är c:a 2 meter långa … men men men JAG ÄLSKAR dessa otroligt vackra kattdjur Kyss

Lycka till Assar … JAG ska göra allt i min väg för att du ska få leva ett långt och lyckligt liv

Ylva & Tassemarkens katter (där alla inte ens har LO-stamtavla)

Signe-Jonna
0

Inte blir man förvånad i alla fall. Avelsarbetet på människan är ju inte det avelsarbete som gått bäst precis…

tommi
0

maila gärna till skansen och säg åt dom och skärpa sig behåll allihop säger jag bygg ut hägnet så alla får plats med vägg emellan

ingela-anthon
0

#5 Ja bygg ut hägnet och behåll dom! Det ger bättre PR för Skansen.

Mizzi
0

Fy fan säger jag baraSkrikandes, snacka om att göra dålig reklam för sig själva dessutom.

Man borde göra en namninsamling om att bojkotta skansen om dom tänker genomför detta, det är förjävligt ju. Gråter

Juliette-
0

Gud så fruktansvärt Ledsen
Vad förbannad man blir så kan man ju inte göra och om de nu har en häng där besökarna inte ser dom så kan de väl få bo där tills de hittar nya hem. Gud hur kan man behandla dom så.. man trodde mer om djurparkerna men där fick man veta baksidan av de hela.. Nytt blod ja visst men till vilket pris?

[Skogsjentans]
0

Hej!

Gråter Tragiskt!

Här är en länk till en sida där man kan skapa en namninsamling om någon känner sig manad;

http://www.namninsamling.com/site/

//Marianne

Rhapsody
0

Riktigt gräsligt!

/Lena

Rhapsody
0

Gott jobb Linda, nu har jag skrivit på!

/Lena

Pia-Leena
0

vad sjukt !!! Ledsen

lillalotta
0

Påskrivet

Mizzi
0

Har också skrivit på

Thimbla
0

Har också skrivit på.

Hoppas dom får behålla sina liv.

[Skogsjentans]
0

Skrattande Det gjorde ni bra, Tommi som startade tråden och "Labolina_73" som skapade namninsamlingen!

Nu har jag och två till från min familj skrivit på listan!

Sprid vidare!

//Marianne

vettan
0

Verkligen helt sjukt!! Gråter

Har  ockå skrivit på men jag undrar om det hjälperLedsen

[Pimme]
0

de e sorjlit att dom får hålla på som dom jörGråter