välkommen hem....
Efter 8 månader av väntan är nu min fantastiska bruna teddybjörn hemma!!Återvände från Polen igår med honom!!HÄR är han Ferdynand Karodok PL*.Han kommer att bo hos min dotter tillsammans med kastraten IDP Liljans Biggles och S*Redtails Maya.Mer information om honom kommer så snart jag tar mera bilder på honom
Vilken snygging, förstår att du längtat!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Grattis är han äntligen på svensk mark nu 

Snygg "teddybjörn"! 
Grattis!!
/Monica

Grattis till ny fin kille! :)

Grattis ! till killen

Grattis Lotta!!
Jag vet ju hur du väntat & längtat, precis som jag!!
Hoppas du hade trevligt hos Roman & katterna!
Kram Merlyn

Grattis! /Sylvia

Tack alla!!Ja detta har nog vart den "längsta" väntan jag har haft,när jag anlände till Karodok och såg honom för första gången rann mina tårar av glädje!Ferdynand är en mycket vacker stor pojke hans vikt nu är ca:6-6,5 kilo.Han har ett fantastiskt temperament också.
#6 Merlyn du vet nog känslan när du såg din Innar för första gången….
visst har det väl vart värt all denna längtan!!
Stort grattis till en snygg kille!
/jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Grattis..Han ser kanonfin ut..
//Stefan
Grattis Lotta! Spännande!
/Kattis

Stort grattis! Hoppas resan gick bra! Han ser toppenfin ut =)
//Kicki

Grattis till Ferdynand!!! Han ser så varm och go ut.
/Anna

Resan gick jätte bra!även bytet i Warsawa till ett inrikes litet propeller plan. Vi hade Ferdynand som handbagage hela vägen och nästan ingen packning så allt flöt på kanonbra även hem igen.

Haha, det måste ha varit en upplevelse! Det skulle varit jag det, som aldrig flugit, och hamnat i ett sånt litet plan… =) Skönt att allt gick bra!

Blåsigt var det också när vi flög i fredags planet vickade åt alla håll och kanter,jag var helt övertygad ett tag att vi skulle landa väldigt hårt och hoppa fram på banan…men vi hade en skicklig pilot trots alla kast satte han ner planet kanonfint.Spännande var det

Vilken härlig kille!
Grattis till nallebjörnen!
/Lena

Å va fin! E han bara 8 mån? Han ser så stor å ståtli ut

Grattis till din bruna nallebjörn! Jag vet ju hur länge du väntat o slitit dig i håret för det har varit så låååååååååååååång vänta ;). Vad roligt han är hemma nu! Grattttis!!!!

Tack Linda….du har ju vart med och "kikat" på honom sedan början…..:o),Tack för din "support"