Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett12-omplaceringar
Läst 877 ggr
lillalotta
0

Skogkatt??

Idag 23 feb på Blocket Göteborgsomr kl 12.33 Väldigt väldigt vacker hona utlagd som familj tagit hand om sedan julas o skött om o haft hos vetrinär.  Hjärtat smälter verkligen när man ser henne - Borde inte någon sakna henne!!! Hon har haft tur o  blivit omhöndertagen av snälla människor men behöver nu ett nytt hem.

Kronängens
0

Jo, någon borde ju sakna sin katt. Det framkommer inte om de satt ut annonser.  Det är säkert inte en norsk skogkatt för om man har betalat 5000 kr för sin katt så tror jag att man saknar den ifall den springer bort. Jag menar inte att huskatter är mindre värda, men så tror jag att det är, tyvärr. Den var ju inte gammal heller, och inte chipmärkt. Det borde en norsk skogkatt vara när den säljs.

lillalotta
0

Tror också det är en huskatt med mycket skogkatt i sig. Det att katten kostar hindrar ju de vanligen minst lämpade att få en katt i sin ägo. De som tagit hand om denna fin lilla tös har ju vetrenärundersökt ,kastrerat, o vaccinerat henne o tar nu 2000 kr för henne. Bra!!!

Kronängens
0

Ja, det är bra.

ingann
0

#1 inte alla skogisuppfödare chippar sina ungar innan leverans… de finns de som lämnar rabatt till köparna på chippning men det är ju ingen garanti på att det sker=(

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner