Balens drottning:)

:-) härligt,,, såklart ska du vara stolt,, vackra flickor.. :-)
//Linda

väldigt vackra båda 2.där har pappa o vakta..
S*Winsnes Wilda

Mycket fina båda 2 flickorna.. :-) jag längtar verkligen tills min dotter oxå ska på bal… jag har ju bara en dotter,, hehe det räcker iof,,, 9 nu,,, tror hon är 14 attitydsmässigt.. ;-)
//Linda

Jättefina och vilka vackra klänningar!
Mvh Margona

#3.7. Tack Ja jag är så stolt.Jag vet hur dom är :))) vänta du bara Linda Snart ska hon på bal och bli balens drottning det går för fort.
#6 Ha ha ha Det är tur att han inte äger något gevär :)
/Theresa

#8.Ja dom var så fina. Jag hade lånat Beatrices klänning av en av mina elever:)

Sin mammas döttrar
Skönheten går i arv. Hihi, Beartrice blick på första bilden var inte att leka med….akta er gossar! /Sylvia
#9 Fäder och döttrar…hihihi…

#11.Tack jag är stolt som en tupp. Det blev en lyckad kombination
Ja dom får akta sig … Ialla fall för Pappan om dom är för närgångna
#12.Ja eller hur…:))
/Theresa

Är det deras duktiga mamma som gjort dem så fina i håret??
Var stolta båda två, de är jättefina flickor! Håller med #11! 
Mvh Mia
ja jag har en 14 åring hemma med o jag e glad att hennes storebror inte äger nåt gevär,ha-ha! han har fullt upp stackarn som ende "man" i huset..
S*Winsnes Wilda
Så vackra flickor! Jag förstår att duär stolt över sådana skönheter!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Mycket vackra tjejer! Det måste vara roligt att få klä sig i balklänning i den åldern.
Susanna
Men så vackra de är, förstår att du är stolt!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#14 Skyldig
haha, tack så jättemycket!
#15 Ja den åldern är inte att leka med, tur att hon har en bror som ser till henne 
#16 Ja-a, mycket! Tack! 
#17 Ja tänk om man själv hade fått göra de i den åldern. Att få vara en prinsessa för en dag. Magdalena var heelt till sig när hon kom hem med kronan på huvudet, ett leende upp till öronen 
#18 Tusen tack! Det är så roligt att få visa när man är så stolt.

Ett välmenande råd, koppla dom omgånde, annars har du hela huset fullt av pojkar snart
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Vilka vackra tjejer, mor och far har all rätt i världen att vara stolta.
#13 Absolut en verkligt lyckad kombination 

Oj vad vackra båda tjejerna är,ni kan känna er riktigt stolta som föräldrar
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

#20.Ja det är ju mycket lättare med katter dom bestämer man ju själv festman åt
#21.
#22.Det gör vi .Tack så mycket för alla gulliga svar.
/Theresa
Gud vad fina de var! Kanske pappsen får gå med döttrar i koppel istället för katterna nu då ;) Och dessutom påpeka för ev intressenter att de är inte leveransklara förräns vid 44 års ålder ;)

#24. Hahahaha. Den var bra. Speciellt det där med när dom var leveranklara
Jag menar att när dom är 44 så känns det nog rätt okej
Otroligt söta flickor
Tänkte just att det beror väl på rastypiska föräldrar men det låter lite hemskt i människosamhang *garvar*
# 26 haha, jag brukar skoja att med alla mina fel och krämpor hade det varit ett garanterat fett avelsförbud på mig om jag vore tex en katt, men tur är väl att jag inte är det, för då hade jag inte haft min fina lille prins ;)
#27 På mig med *ler stort* (brukar skämta om detta med)
Astma , allergi…..dessutom dör släkten tidigt som flugor…ja det är hjärtproblem, cancer *skratt*
Ursäkta OT ….
samma här, astma, allergi, eksem, fibro, dålig syn bla bla bla bla….
Å, vad fina flickorna blev.
Du kan vara riktigt stolt över dem.

#26 27 28 29. Tur att vi inte är så kollade som våra katter tänk vilken ångest det skulle för med sig.Har man kollat upp både den ena och den andra släkten låååångt tillbaka i leden innan man skaffar någer barn:)
#30. Har ni alla armar och ben i behåll nu när ni kommer hem. Carisma har fått en kompis i Tuva. Dom leker så det står härliga till. Ni kan stanna en vecka till Carisma vill inte flytta än

syns på Tisdag