Vår charmknutte!
S*Mylingens Wild Bill Hickock, n 03 24, är den enda i vår Westernkull som är till salu, de andra är bokade. Han är 10,5 vecka och den störste charmknutte man kan tänka sej och därför kallas han oxå för Knutte här hemma. Han är en mysig kille som gärna vill ligga på bröstet och bli kelad med. Jag tog en jättemysig bild på honom igår när han ligger hos Peter och myser. Visst är han bara för söt
//Kaisa

Jaaaa, supersöt!!!
/Lena
Grabbarna ser ut att ha det mysigt tillsammans.

De ser ut mysa lika mycket båda två
Det verkar som den mindre av herrarna har en rödaktig ton i sitt bruna, Är det så?

Knutte ser ut att vara en riktig goding..

Haha…ja de myser lika mycket båda två! Peter ville knappt röra sej på hela kvällen eftersom Knutte låg hos honom!
#3 Det stämmer, han är väldigt varm i sin färg, och då helst vid öronen. Men den äldre herren är mycket mer kall i sin färg, han har mer toner åt det silvriga hållet
. //Kaisa

Nu har "Knutte" blivit 4 månader och han är fortfarande till salu. Jag har varit ute och tagit lite nya bilder idag på honom som jag vill visa upp. Vi har aldrig haft en sån kelsjuk kattunge förr som Knutte, han är en dröm om man letar efter en skogis som man vill ha till sällskap. Han ska vara med överallt och älskar när han blir runtburen av någon här i familjen. Han är kanske inte så bildskön men ack…vilken go kille han är! Det kommer att bli svårt att skiljas från honom när vi väl hittar rätt hem till honom. //Kaisa

Vilken sötnos!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
så sööööt!!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Jättesöt är han!
/Lena

Gud vilken vacker pojke, nu blev jag kär!
Nu började det genast suga i kattunge tarmen,
*blundar och smyger ut igen*
//Sanna

Åh lilla Knutte
Han är verkligen en riktig charmör han spann bara man tittade på honom
Doc hälsar till sin bror 

Tack ska ni ha! Ja en större charmör får man leta efter och ändå är där ingen som vill ha honom. Tösen här hemma är jätteförälskad i honom och hon är glad för var dag som ingen har ringt och vill köpa honom. Sonens flickvän är oxå helt försälskad i honom och Simon berättade igår att hon kommer att bli jätteledsen om vi säljer honom. Men vi kan ju inte behålla hur många katter som helst. Vi har behållt hans syster och till påsk får vi hem vår nya lilla kille från S*Rotebräckans. Och ska jag vara ärlig så behöver vi pengarna vi får in för honom vid en försäljning, vi har ju den nya killen som ska betalas. Jaja…förr eller senare dyker det rätta hemmet upp även för lilla "Knutte".
#Knutte hälsar tillbaka till brorsan Doc Holiday (lille Plysen)….Gen honom en nospuss från oss. //Kaisa
Han ser ut att vara en riktigt "gosetrasa" - skulle gärna ha en till sån men hussen i huset tycker att det räcker med två stycken (matfriare som springer runt benen)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

#18 Tack! Jodå, han är världens goaste och mysigaste lille kille jag någonsin har haft här hemma. En riktig charmör! //Kaisa
#19 skulle kunna ha många såna…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Vilken mysig kille hoppas han finner ett bra hem snart

Tack! Imorgonkväll kommer en tjej och hennes lille son hit och ska titta på lille Knutte. Nu kan vi bara hoppas att allt känns bra när dom kommer för annars säljer jag inte honom. Jag älskar denna lilla kille och vill bara att han ska få det bra. Håll tummarna för oss! //Kaisa

Håller tummarna för att tycke uppstår och att allt känns bra för alla parter. Sådant är mycket viktigt!!
/Mia
Har Knutte hittat hem nu? Nyfiken! 

De har varit här ikväll och hälsat på oss. Knutte är inte alls van vid småbarn, har aldrig träffat någon liten 3-åring tidigare. Men det gick jättebra! De lekte med varandra och Knutte lät sej bäras runt och fann sej i det utan några problem. Nu ska dom få smaka på det några dagar innan de ger oss besked om hur de vill göra. Men det gick jättebra och mamman var noga med att berätta för pojken om hur han skulle uppföra sej bland katterna. //Kaisa
. Men han är den största charmören jag någonsin stött på! //Kaisa