Barbros Bebisar
Bebisarna växer så det knakar och har nu blivit 5 veckor. Två av dom är nu uppe i 800 gram 5 v och 3 dagar gamla och "lilltjejen" Dancing Queen väger "bara" 700 gram. Så små köttbullar är de just nu. Å så vill jag behålla en för mej själv. Men vem???? Blir väl som Barbros matte Camilla (WesthKiowas) och bestämmer mej när de är nästan flyttklara. Här kommer då Dolce Vita (även kallad lill-Barbro) ns 22. Och frågan är om hon inte blir en fs 22 som mamma.

Å så lilla Dancing Queen f 22, som äter mest av alla just nu. En riktig köttbulle är hon. Och sååå söt….
Mer bilder finns på hemsidan www.missmikkus.se

Åhh, lill-Barbro kooom till mig, sååå sööööttt
/Sylvia
Håller med! lill Barbro är bara bäst! :-))
/Kattis

De är göööra fina=)))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Lilla Snuttan *ler* Hon e kanon=)
S*Luddhuvet´z

Hade nog snott drottningen jag *leeer*
S*Luddhuvet´z

Ohh, vad fina dom är
Inte partisk alls
Men lill-Barbro klappar mitt hjärta lite extra för. Sen är jag nästan 100 % säker på att hon blir en fs 22 som mamma. Tycker mig känna igen utvecklingen. För visst har hon fått mycket mer rött sen sist du lade ut kort?

#11 Jag tycker i vissa lägen att hon skimrar i rött även på ryggen. Har ett parti i nacken som jag är misstänksam på om det inte är på väg att bli rött, men tvärsäker är jag inte. Olika från dag till dag. Det är mest på bilderna det syns. Har en del bilder som det är väldigt framträdande på kinderna, alldeles under ögonen alltså. Kan ju vara ljusskenet men tiden får väl utvisa det.
Kolla ansiktet på denna bild så röd hon ser ut. Nån annan som har erfarenhet av att sköldpaddsmönstret kommer sent

Vilken otroligt fin och jämn kull, följer dem troget varje vecka!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Mumsiga Barbro, gäller både stor o liten
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Sötpluttbebisar!!!
Dancing Queen.. Mumma! Men alla tre är såå fina! Grattis Lilly & Barbro!!
kram från Malin

Åh, vilka sötnosar!!!

Jätte fina bebisar..Lill-Barbro var ju vara för läcker.

#16 Ja nog finns där likheter allt. Och då är Lill-Barbro ändå så lik sin mamma. Men Mosaic och Barbro har ju också mycket gemensamt, utseendemässigt alltså. Och jag var ju inte ute efter att ändra på så särskilt mycket när jag planerade parningen, utan ville bara förstärka vissa delar, som haka och benstomme t.ex. Och det har minsann Mosaic!! Kolla in denna grymma kille på bilden. Mums! 
Tack alla för fina kommentarer om tjejerna i kullen

Ljuvliga tjejer!

gösses så himmla söta :)

Dolce Vita, mums… Vilken docka! Sänder små nospussar till hela högen!
/Mia