Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 00-bilder
Läst 669 ggr
kerstin2181
0

S*Youngun`s Chevy Chase

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var och gosade med lillpojken på nyårsafton, spinnmaskin och busfrö, växer sakta men säkertKyss inomhus med blixt, nu blir det att börja spara till en Compaktkamera, då jag sett så mycket vackra foton dessa dagarSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

kerstin2181
0

Detta yrväder vill inte sitta still, bara bus. Tycker han blir bättre och bättre, men brister finns, vill gärna ha hjälp av er kunniga, ge kritik, tar inte illa upp, då det inte är jag på kortenSkrattande

kerstin2181
0

Bilderna är ju inte av bästa kvaliteSkrattande

kerstin2181
0

en till

kerstin2181
0

Skrattande

kerstin2181
0

Ha ha, första gången syrran håller en skogis i positionOskyldig

Juliette-
0

Vad snyggt de är när de har så mycket vitt. Jätte söt kille fast de är inte lätt när man har så mycket vitt att så grym ut alla ggrFlört

kerstin2181
0

#6 han kan nog inte vara grym den gossen, mesproppFlört

Han var så pinchig som liten, men tycker det har bättra på sig

Rapooms
0

Hej !

Va fin han har blivit!  Påminner om egon.*L*

Men mespropp de va ock ta i lilla du.

ha en bra dag..

Mvh micke/s*rapoomsRäcka ut tungan

Miraklis
0

Ja han påminner verkligen om Egon. Speciellt i profil!

Kortet är taget av Micke men jag visar det ändå…(hoppas jag inte får spörapp nu…) :-S

Min ena lilla nippertippa är oxå en kopia. Har du kikat på henne Kertsin?

Sissi
0

Verkligens pappas pojke!

Ska också spara till en ny kamera!!!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

kerstin2181
0

#9 har tittat många gånger på domFlört

Miraklis
0

Jasså! Generad

Men visst är hon stöpt i exakt samma form som Chevy och Egon!? Det är otroligt vad bebbarna är lik honom.

Måste bara säga att det ser lite besvärligt ut då "syrran" Håller honom *skratt*..Ja det är inte lätt!

kerstin2181
0

#12 klart jag följt dina småttingar, släktträffSkrattande

Coco, Chevy och Egon, är ju bedårande slående likhet, inte att ta miste på att han är fadernFlört

Syrran måste ju läras upp, om vi ska ställa honom till sommaren, då jag även hoppas på att Chaplin kommerSkrattande

Shadows
0

#13 Vi hoppas också Chaplin kommer, hehe. Vi ska försöka så gott vi kan att komma med på någon utställning till sommaren. Men det får man ju se längre fram, om man kommit med eller ej. Glad

Rapooms
0

hej ! #9-Haha spörapp hit ock dit=)*L* nej då gjorde inge att du visa bilden. Ja dom är bra  lika. Pappa egon hälsar .

skickar med en bild på hur man ser ut när han mekat bil åt Husse*L*  Trevlig helg.

kerstin2181
0

#15 ha ha, då vet syrran vad hon har att vänta sig, en skitgrisSkrattande

Rapooms
0

#16 ja du ser va hon har att vänta=) en riktig skit gris är va egon är=) *L* nä han är go han..

trevlig helg.,

kerstin2181
0

Kritik saknas=)

EddaM
0

Fina pojkar allihopa i tråden tycker jag och Egon är en av mina verkliga favvosar. Men det vet ju micke redan=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

WesthKiowas
0

Ung kille i slyngelåldernSkrattande, ser ut att vara lång med propotionella ben. Jag personligen skulle önska honom lite krafigare. Han har i dagsläget aningen dominanta ögon men bara kille breddar lite i huvudet och blir karl så tror jag de kommer att passa honom fint. Han har en bra profil (tror jag, svårt att se på korten) Han behöver fylla ut lite vid sidoljnerna, ser lite knipt ut idag. Öronen sitter lite för högt hoppas att de trillar ner när han breddar, de har även en svängd ytterlinje som kommer att synas mindre uppenbart om öronen kommer på rätt plats. Som så många skogisar har han en lite vek haka nu, men hakorna brukar komma och gå i den här åldern så vi håller tummarna att det blir bra i slutänden. Men i det stora hela så tycker jag om katten ifråga och hoppas allt faller på plats när han har vuxit klart. Nu är det ju detaljer som jag tyckt till om och det är ju min smak som som speglar min kritik.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

kerstin2181
0

#20 bugar och bockar, då har vi ungefär samma omdömme. Detta var den klenaste killen i kullen, som jag tvivlade skulle orka gå hela vägen, men det gjorde han, och jag hoppas han kommer mer o mer, om inte, är han en underbar sällskapskatt till min älskade systerFlört

WesthKiowas
0

Men har du några nya kort på min favorit? Chuck Norris! Han var ju ljuvlig, hade varit kul att se hur han ser ut nu.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

kerstin2181
0

Har bara pratat med dom, dom har inte skickat kort, men ska tjata på domSkrattande