Sov så gott min älskling!
Nu har dagen kommit som jag har varit rädd för. Idag har min älskade bästa kompis fått somna in.
Eevee. I stamtavlan S*On Tin Tio's Eevee. Min älskade skogis tjej som är uppfödd hos oss. Hon föddes 02-02-02 Kommer ihåg den dagen så väl. Hon är min absoluta bästa kompis. Som har alltid vart där. När jag har mått skit så har hon varit där och lugnat ner mig och fått mig må bättre. När jag har gråtit så har hon tröstat mig. När jag var ensamen så var hon med mig. Jag har så många fina minnen med dig. Hur ska jag klara mig nu utan dig? Tack får att du fanns hos mig. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta älskling. Sov så gott min vackra underbara tjej. Love u!
Det känns så overkligt.
Hej!
Lider med dig. Jag kan relatera till den överkliga känslan och bävar för att ännu en gång i framtiden stå där som du och undra, hur man ska klara sig utan just den vännen…
Sköt om dig!
//Marianne

Oj, massor av tröstkramar
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Oj, vad jobbigt. Tröstkramar från oss på Kronängens också!
Susanna

Beklagar verkligen!
Tröstkramar!

KRAM! /Sylvia
Tack alla!
Ja. det är tungt idag. Även om jag försöker bita ihop och sånt. Så fort jag försöker slappna av eller tänker på henne så börjar jag gråta. och det är så jobbigt att gråta. så jag försöker bita ihop. Har gråtit en del idag redan. och kommer då och då.
Men jag har de andra hårbollarna kvar. De bråkigaste kvar som känns som 100st (fast de bara är 3 st, 1 skogis och 2 huskatter.). Men ändå så är det väldigt tomt utan Eevee. Haft henne så länge å. Och gått igenom så mkt tillsammans.

#6 Man får vara ledsen & gråta när man har mist sin älskade lilla vän, så gråt på du och vill du prata så är det bara att slå en pingel för jag är hemma jag..
Men jag håller med det är så himla tråkigt nu när Eevee inte finns mer, hon som var som himla snäll & så himla vacker, även jag minns den dagen när hon föddes, när hennes stolliga mamma Kayo absolut skulle ligga i samma bolåda som Solveig redan hade åt sig & sina ungar, men där föddes i alla fall Eevee..
Nu när Eevee är borta så får vi glädjas åt hennes son Diablo, visserligen är han en blandras men Eevees son är han ändå,,
Kram på dig Annie från mamma..

Finns inga ord att trösta med när man måste släppa taget om en pälskling..
Men vet du vad.. tillåt dig själv att SÖRJA..
gråt som du aldrig gråtit förrut.. skrik som du aldrig skrikit förrut.. gör allt för att få ut all sorg..
Vet hur det känns, varit i samma sits själv.. :(
Det är HEMSKT!!!
Förlorade en ÄLSKAD Kajsa förra våren och drömmer fortfarande "mardrömmar" om henne (ja det är mardrömmar, för hon är sjuk i drömmarna och en massa knasigheter)..
Så jag har inte sörjt klart.. det gör man iof aldrig.. men ledsamheten tenderar ju att avta efter en tid..
Men låt dig gråta.. bit inte ihop för det brister för eller senare ändå..
Ta hand om dig nu och pussa och krama på dina andra godingar!
STORA SORGE&TRÖSTEKRAMAR

hon var väldigt vacker och jag förstår hur du känner inte kul att förlora sina vänner. mvh åsa

Beklagar sorgen. Det är hårt när man mister dem.

Vackra vackra flicka varför var de redan dags för dig att lämna.
Lider så med dig.. vet hur de känns när de lämnar en alldeles för tidigt. Tänker på er. Många kramar