Ny här...
Hej där!
Jag minglar annars på cornish rexifokus men tänkte hälsa på här lite. Jag har två katter, en cornish och en skogkatt. De trivs bra tillsammans, leker och sover tillsammans. Det är faktiskt roligt att ha en katt av var sort och båda två är aktiva och mycket intresserade av vad vi tvåbeningar gör. Skickar med ett kort på de båda tillsammans. Maxen är skogkatt och Charlie cornish rex. Här på kortet ligger de tillsammans i en korg på klöspelaren. Det är trångt och Maxen lägger ut en ben för att ligga skönt, sen när kamerna kommer bort lägger Maxen tassen runt Charlie.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Välkommen hit skall jag börja med att säga.
Jag tycker de är så härligt att se så olika katter tillsammans. Mamma har ju oriental (jag hade de innan jag med) å de är så härligt att se dom mysa tillsamman. Söta dina killar
Tack!
Ja, precis som du säger så är det roligt att de är olika. En mjuk med mycket päls, som behöver kammas. En mjuk och varm som inte ska kammas, han ligger i min säng under täcket som en värmedyna och Maxen med mer päls ligger utanpå täcket, utanpå Charlie. Det blir som "stereokatter", men tydligen är det ok för C under täcket…
Välkommen hit!
Susanna
välkommen! jättefina kissar båda två..
S*Winsnes Wilda
Tack, kan tänka att en av dem har lite ovanligt utseende på den här sidan…
Så fina de är och vad mysigt det ser ut… Skogisen delar med sig av sin päls till sin kompis… De e sann vänskap det =)
Ha det bäst
Cina
Välkommen!
Härliga bilder!
//Marianne
Tack för välkommen hälsning. Kan inte låta bli att skicka med ett till, där den "lilla" Charlie har lagt ner den stora Maxen. Det kan tyckas märkligt men fast de ser så olika stora ut, så är det inte så stor skillnad i vikt och tyvärr är de matglada båda två…
Välkommen!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Välkommen hit! Vilka charmiga, härliga bilder, och vad stilig din skogiskille är!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Tack, visst är han stilig och mycket gosig…

Välkommen hit ! Mysiga bilder. Det är så kul att ha fler katter, dom har ju så mycket glädje av varandra. Det märks att dom tycker om att vara ihop.
/Theresa