Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 398 ggr
Sagolika
0

Vad glad jag blev idag! :)

Kattungarna var utan anmärkning på veterinärbesiktningen och de skötte sig jättefint då de blev vaccinerade och chipmärkta.

Sen ringde det en jättetrevlig uppfödare från Danmark som berömde min kull och särskilt Bijou, som hon var mycket intresserad av att köpa. Men jag förklarade att jag inte kan skiljas från henne, utan vill att hon stannar här, då jag behöver en till avelshona + vill ställa ut lite mer. Det förstod hon och kunde ev. tänka sig att vänta tills jag har kull nästa gång. Kanske får vi fram en ny Bijou. Vem vet :)

Sedan var mina föräldrar här och hälsade på. De ville träffa alla kattungarna innan de börjar flytta. Döm om min förvåning då de frågade: - Är det den kattungen du ska behålla? och så pekade de på Bijou Förvånad Inga förebråelser, inget bråk och tjat om att vi har katter så det räcker osv…. Skrattande Så skönt att de bara accepterade det utan problem.

Frostvikarna
0

Det låter härligt, förstår att du är glad!

//Gisela

Kronängens
0

Grattis!

Sagolika
0

Tack! :)

Juliette-
0

Grattis vad skönt alla var friska. Kul med mycket beröm med men din lilla tjej är ju en kalaspingla. Lycka till med flyttandet nu.. Vi skall se till att föda här hemma i slutet av veckan istället roligare än flyttar *hihi* tyvärr kommer jag ju dit tids nog tiden går ju alldeles för fort. Destå äldre man blir destå fortare går jag tycker ja å jag som inte är så gammal än när jag är 50 hinner jag väl inte fylla för än de är dags igen Skrattande