Kattfotograf
Hej hej.
Jag håller just nu på att bygga om ett rum hemma till studio så att jag ska kunna fotografera det underbaraste djuret som finns, nämligen katter.
Jag är en hobbyfotograf på 16 år som har fotograferat studio någon månad.
Jag bor i Norrbotten, Älvsbyn och kan fotografera din katt mot 300 kr. Då ingår även tre framkallade foton i storleken 13x18 cm samt att du får fotona i digitalt format ör webbpublicering.
Här finns några exempelfoton. Klicka på "Katter" i menyn till vänster.
Ni kan även besöka min hemsida www.LKfoto.se
Låter detta intressant, eller hr du några frågor? Skicka då ett PM eller skriv här i tråden.
Hälsningar
Linda

Helt imponerande bilder, stort lycka till med din hobby. 
Verkligen super fina bilder, du är duktig du!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Tack =)
Jättefina bilder. Fantastiskt att du är så duktig vid din ålder!
Susanna

superbilder, Kanonbra.
Mvh Bengan

Super super hoppas att du har vägarna så neråt så småningom så att man får nyttja din talang.
//Åsa

hej Linda!Jag är inte överaskad att det är en Norrlänning som är såå duktig på fotografera, super vackra bilder, har jag vägarna förbi Älvsbyn, så lovar jag ta kontakt med dig. Är själv född i Boden, så vet vart Älvsbyn ligger,,*ler*.
All lycka till dig/ Mvh Eva-Helen

Kanonfina bilder - Imponerande och mycket bra
#6. Jag kommer troligtvis till sthlm några dagar i sommar, så om du nor där i närheten vore det ju toppen! =)
#7. Oj tack så supermycket för dom orden! :D
Och vad kul att ni alla verkar tycka om mina foton!
/ Linda

#9 toppen toppen då har du minst en katt att fotografera åt mig
om din tid räcker till.
#10. Det låter ju superkul! Jag ska försöka få tiden att räcka till så mycket som möjligt ;)

Kanonduktig är du.Skulle vara jättebra o ha en mästerfotograf som du.Lycka Till! MVH//Marina
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Åj vicka fina billder du tar.
#12. Vilka snyggingar! 

Mycket fina bilder
putt

WOW!!!! Du är så duktig. Jag är imponerad och avundsjuk på din talang 

Kram
Malin S*Ängstorpets
#18. Tack så mycket =) Usch jag tycker inte att jag har så mycket talang, trycker mest på avtryckaren och har lite tur ibland *s*
kram / Linda
puttar upp denna en bit igen :)
och ska passa på att säga:
Nuförtiden tar jag inte betalt för själva fotograferingen, utan bara för dom foton som man vill ha! =)

alltså jag ljuger inte när jag säger att detta va de vackraste bilderna som jag sett. det kändes som man va där bilderna togs. helt fantastiskt! Gud vad duktig du e =)
Tack så mycket! Vad kul att du tycker om dom! :D
.Linda. är så duktig!
Ett förslag från min sida är för er Sthlmare. Gå ihop er några stycken och se om ni inte kan boka in .Linda. så hon kan ta och flyga ner hit, större chans att hon kommer om fler vill att hon fotar. Gratis boende kan hon få hos mig!
#23. Absolut. Om det är många som vill att jag kommer der kan det hända att jag åker ner och spenderar 2 dagar i sthlm med att fota. det enda knepliga blir att få med studiogrejerna, men allt går att lösa ;)