"suck" Sitta helgen
Jaha då så var det sitta helgen och sitta veckan tillsammans med Vasco …Det har som sagt tagit sin tid . Men så har vi kommit fram till datum och plats där vi ska mötas och det är blandade känslor… Så nästa Fredag lämnar jag och Vasco sverige för att bila ner till Bremen där vi ska möta Anneke som åker i från Holland för att hämta sin Vasco .. Det känns så himmla skönt att få träffa henne efter så många månader då vi bara har prata via Mail .. Jag håller tummarna att vädert ska vara bättre till Fredag för jag vill inte ha storm eller snöoväder …
Här kommer lite bilder på min älskade Vasco
åå jag kommer att sakna honom..

Vilken mumsgubbe!
Jag förstår dig, det är fruktansvärt då de flyttar, har dock aldrig haft någon som flyttat utomlands.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#2 mm ja dom blir ju så personliga . Vasco är väldigt speciell och har en speciell plats i mitt hjärta . Jag känner på mej att jag kommer att gråta när jag lämnar över honom även om jag känner att han kommer till ett bra hem och jag och Anneke har väldigt bra kontakt med varandra /Eva
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Tack #4

Eva …
Fram till nästa fredag är ju Vasco bara din … så gossa med honom allt vad du kan tills dess.
Om det kan trösta dej så gråter jag fortfarandes när "mina" barn lämnar mej. Det går aldrig över. 
Men du måste se positivt framåt … när du tagit ditt körkort så kan du åka på semester till Holland och hälsa på din älskling igen.
Lycka till med "Lillgrabben" 
Kramissar
Ylva

Ylva .. Det blir mycket mys sitta veckan med Vasco . Det bli en resa till Holland om jag klara körkortet 
Ja, det måste vara jättejobbigt när man haft dem hemma så länge! Skönt ändå att det är en jättebra hem han kommer till och att du känner dig trygg med det.
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

#8 Det är ju lite lättare tycker jag i alla fall att dom flyttar när dom är runt 12-14 veckor ..Men pag att jag fick jobbigt inom familjen så fick vi flytta fram resan tills nu sen hade vi tänkt flyga till holland men det kändes inte helt okey så jag fixade både chaför , barnvakt samt hund och kattvakt här hemma för att kunna köra till Bremen /Eva

Hej..Jaha i morn är det dax för Vasco att börja sin resa till Bremen .. Vi har varit hos veterinärn och allt är klart ..Sitta bilderna på Vasco kommer här..

en till

Jösses vad jag kommer att sakna honom..

Men oj oj oj vilken vacker skönhet han är …vilka ögon han har väldigt vacker ….han skulle jag vilja gulla med. Det måste bli ett tufft ögonblick när du lämnar honom… men de finns alltid i våra hjärtan.Han var en av de tjusigaste jag har sett i min smak naturligtvis::)

Jätte söt katt 

Eva…Förstår att det måste kännas tungt,men det blir säkert jättebra i slutänden…Vasco är en gudomligt stilig herre!
Jag får tårar i ögonen när jag tittar på honom,va kommer inte hans nya ägare få då?
Jag önskar lycka till på resan&Stort lycka till för Vasco i sitt nya hem…MVH*Marina*
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

#12 åå jag blir så glad att du tycker han är fin
Jag har aldrig i mitt liv sätt en katt med just sånna här ögonfärg och Vasco är min första katt som är blåögd. Han är väldigt speciell kille som ligger varmt om hjärat , Vist känns det jobbigt nu när han lämnar mej men jag vet han får det bra../Eva

#14 Jag skickade dessa två bilder i dag tills hans ägare som sitter och väntar på honom hon blev över lycklig så det känns jätte bra fast jag kommer att sakna honom /Eva

Eva …
Jag tror nog att Vasco sover på din huvudkudde i natt & håller tassen
Vem skulle inte vilja ha en sån stilig karl brevid sig !!!
Lycka till & Kör försiktigt
Kramissar
Ylva

Ylva .. Det gör han som alla andra nätter . Jag satt nyss och skulle göra klart export sidan .. som jag kommer lägga ut när jag kommer hem . Tog fram lite kort på han under hans långa tid här hemma . Ja då kom tårarna .. det är mycket lättare att dom flyttar när dom är yngre..Vasco och jag har i alla fall en lång tid tillsammns och en del minnen som kommer att sitta kvar länge.. Tex så var det han som gav sig upp i min öppna spis *S* han är stört skön tex när vi var hos veterinärn då han jick fram å gav honom en puss på näsan
han är så härlig .. Så minnerna fylls med både gråt och skratt …

Du är stark och vi hjälper dig att hålla din styrka när han flyttar.