Kattungar väntas v. 10
Nu kan jag inte hålla mig längre.. Måste skvallra 
Stora rosa tuttar har hon nu, så förhoppningsvis väntar vi kattungar runt veckan 10. Detta är en kombination som vi ser fram emot väldigt mycket, och få in en av sveriges härligaste skogisar (EP & EC S*Animaniac´s Terry Talebearer, DSM) i stamtavla är ju inte fy skam det heller.
Mor: IC S*Glömstaskogens Felicia, NFO n 01
Far: EC S*Isgården's Astrakan, NFO d 09 24
Detta är en kull som vi längtar väldigt mycket efter. Ska bli spännande och se om det kan bli några läckra kattungar med mycket vitt.
För mer info och stamtavla, välkommen in till S*Glömstaskogens hemsida, glomstaskogens.com (inte uppdaterad på ett tag, men kommer att uppdateras inom kort)
Vill du kontakta någon av oss (Angelike eller Michaela), gör du det lättaste genom att maila oss.
Michaela - michaela@glomstaskogens.com
Angelike - angelike@glomstaskogens.com
Åååh vad roligt att de fick till det, ser fram mot ett gäng vackra ulltottar!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Såg planerna igår. Vad roligt tror de kan bli mycket fina bebisar. Lycka till

Grattis det skall bli spännande och se vad det blir för snyggingar, Felicia har jag ju alltid varit svag för sen hon var liten bäbis.
#1, #2 & #3 Tackar.
#3 Ja hon är mycket vacker, och har bra kvaliteer, ska bli spännande och se vad hon lämnar.. *mums*
Ohh Grattis!!! Här går jag o väntar på att kunna bestämma mig om Achanta är dräktig eller ej…. hon har lite diffusa tecken så jag vågar inte ropa hej än, men OM hon är så blir det kattungar runt v.10(9) här med :)
Grattis än en gång o lycka till!!
/ Sophia

Stort grattis, mycket maffig och vacker hona, och Terry är ju inte helt fel att få i stamtavlan
han är ju så vacker, och ett kanontemprament, men det har ju även hans matte och husse
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Grattis till de blivande kattungarna. Så roligt att de lyckats, ska bli spännande att se resultatet.
Kram

Grattis till kommande kull / Eva

Grattis, grattis! Det ska bli spännande att se vad det blir av den kullen!
Grattis! Tror bestämt att ni får ha kattjunta framåt våren.