Nina på Sagolika!
Jag bara måste få säga att jag aldrig sett något finare än din Aurelie. Woow, vilken kull alltså. Den kombinationen måste du göra om fler gånger.
Hälsningar Karolina!

säger de samma, jätte fin kull =)
speciellt Aurelie ;)
mycket fina bilder =)
Önskar dig lycka till med dina fina katter och kattungar!
MVH Susanna

Tack så jättemycket! Det var väldigt snällt av er. :)
Jag är mycket nöjd med kullen. Speciellt eftersom min hona inte faller alla i smaken, men jag hade på känn att med rätt hane borde hon kunna ge fina bebbar. Tiffy är inte perfekt, men hon har en del saker som verkligen talar till hennes fördel, bl.a. storleken och en excellent pälskvalitet.
Pappa Leigh är ju inte min hane, men jag är väldigt tacksam mot hans ägare Monica (som jag förresten tycker väldigt bra om, jättetrevlig och go tjej) för att jag fick låna honom till Tiffy, eftersom de verkligen fick fina bebbar ihop. Jag hade inte haft något emot att göra om kombinationen, men det är inte upp till mig. Det är ju Leighs ägare som avgör om hon & hennes man vill det eller inte, samt givetvis om han kan hållas fertil ett tag till. Tiffy måste ju få vila sig lite nu innan hon får bebbar igen och sen förstår jag om de inte vill "överanvända" honom till för många honor.
Aurelie är en förtjusande flicka, med härlig färg och väldigt mild & go i temperamentet. Hon är en mjuk fluffig dunboll hela hon :) Ska jag vara petig, så hade jag velat att hennes huvud var lite längre och med längre rak profil samt lite spetsigare och högre/större öron.
Tack än en gång & jag önskar er med Lycka till med era katter!
Kram Nina

Aurelie kommer troligen att bo i Helsingborg eller Lund. Hon blir en sällskapskatt, men kanske hon ev. kan komma att ställas ut.

Nu är det bestämt att Aurelie ska bo i Helsingborg. Hon kommer att få ett jättebra hem och de är väldigt måna om henne. Kul att hon inte kommer att bo så långt ifrån mig :)