leksaks tips
jag har två tokiga katter som har massor med leksaker… tänkte tipsa lite om våra favoriter..
hoppas att fler vill delamed sig av sina tips. det behövs ju förnyelse i leksådan då och då..
nr 1: skumpakorkar från nyårsfirandet (bra ursäkt för att få dricka skumpa *fniss*)
nr 2: kattbär från www.emmagjort.se har en nöt i sig och är stikade+tovade lite dyra men väldigt hållbar.
nr 3: Ikea råttan köpte på skoj en ful grå råtta på barnavd. på IKEA http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80078919 den släpades runt av en kattunge som var bara aningen större :)

#0 Tänk bara på att inte ge katten eller hunden riktiga korkar ifrån vinflaskor. Dom är nämligen behandlade och är väldigt giftiga. Vet inte hur det är med den nya plastiga varianten?? /Sylvia
usch då… är alla korkar behandlade? skumpakorkarna är ju mycket hårdare än vanliga…
Men om de är giftiga hur kan man ha dem i vinet? är det därför man blir dålig av rödvin? 
Tur att mina gullungar inte tuggat på dem utan bara "bolllat" runt med dem.. jag som trodde att jag hade koll 

Dålig av rödvin blir man ändå, utan att suga på korken
Nej, allvarligt, dom behandlar dom med något för att dom inte ska ruttna helt enkelt. /Sylvia
korkarna är nu beslagtagna…
fick några ledsna miner men mutade dem med att trollafram en virkad mus med kattmynta i…